AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg holder på å bli gal. Det kjennes i underlivet ut som om jeg hele tiden må tisse, selv rett etter at jeg har vært på do. Det kommer alltid litt, men ikke mye. Jeg går på hormonspiral, og hadde nylig menstruasjon, så er ikke gravid. Har ikke født og ikke hatt noen bekkenplager ellers. Tenkte dette muligens var en mild UVI, så forsøkte meg på noen dager med tranebær. Jeg har ingen svie når jeg tisser, og det pleier man vel å ha ved UVI. Dette oppsto like etter jeg hadde vært noen dager hos kjæresten og vi hadde mye sex. Kan han ha kommet borti noe eller gjort en skade som har forårsaket dette? Jeg tisser nesten alltid etter sex, det var én gang jeg glemte det (sovnet), men dersom jeg hadde hatt en UVI skulle jeg vel merket det? Andre erfaringer? Holder på å bli gal. Måtte gå ut fra treningstimen midt i og tisse bare litt. Har trent mye den siste tiden og derfor også drukket mye vann, så det er jo mulig det bare er en naturlig 'gjennomtrekk', men mener jeg har hatt slike perioder før uten at det har vært likedan. Anonymkode: 20916...45f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Høres ut som UVI. Dra til legen Anonymkode: faa0b...c7e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Høres ut som UVI, ja. Det er veldig vanlig å få etter sex. Prøv å drikk sur drikke f.eks vann med sitron eller litt eplecidereddik. Mange UVI går over av seg selv Anonymkode: 744f3...1f4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Høres akkurat ut som urinveisinfeksjon. Jeg har det flere ganger i året, og har ingen andre symptomer enn at jeg føler jeg må tisse hele tiden. HELE tiden. Gå til legen og ta en urinprøve. Sikkert lurt å få en penicillinkur så du blir kvitt det ordentlig! Anonymkode: f9c64...0d6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Ring legekontoret ditt når det åpner i morgen. Du får sikkert beskjed om å ta med urinprøve, så får du nok resept på antibiotika hvis det viste seg å være UVI. Anonymkode: 74bb6...64d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 Det kan høres ut som klamydia også. I allefall den klamydiaen jeg hadde. Anonymkode: 469f4...b82 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres akkurat ut som urinveisinfeksjon. Jeg har det flere ganger i året, og har ingen andre symptomer enn at jeg føler jeg må tisse hele tiden. HELE tiden. Gå til legen og ta en urinprøve. Sikkert lurt å få en penicillinkur så du blir kvitt det ordentlig! Anonymkode: f9c64...0d6 Så kjedelig. Jeg trodde svie var et symptom for nesten alle. Da blir det kanskje legebesøk likevel. Prøver sitronvann ikveld som et siste forsøk. TS Anonymkode: 20916...45f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan høres ut som klamydia også. I allefall den klamydiaen jeg hadde. Anonymkode: 469f4...b82 Samme her Anonymkode: 76caf...78b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan høres ut som klamydia også. I allefall den klamydiaen jeg hadde. Anonymkode: 469f4...b82 Det er vel ikke noe tradisjonelt symptom på klamydia. Jeg har ingen av de andre symptomene heller, og er i fast forhold, samt at det er ikke så lenge siden jeg byttet fra kobber- til hormonspiral, og da testet de uansett for "hele pakken" av sykdommer, hepatitt osv. TS Anonymkode: 20916...45f
Candiru Skrevet 21. oktober 2020 #10 Skrevet 21. oktober 2020 Høres ut som en uvi ja. Trenger ikke nødvendigvis å svi når du tisser. Veldig ofte så går uvi over av seg selv uten antibiotika, men da er det viktig å drikke veldig mye sånn at bakteriene skylles ut av systemet og urinen ikke blir liggende lenge i blæren sånn at bakteriene får kost seg. Skulle du oppleve at det ikke blir bedre etter noen dager, eller at det blir verre og mer ubehagelig / vondt så må du så klart ha medisiner.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke noe tradisjonelt symptom på klamydia. Jeg har ingen av de andre symptomene heller, og er i fast forhold, samt at det er ikke så lenge siden jeg byttet fra kobber- til hormonspiral, og da testet de uansett for "hele pakken" av sykdommer, hepatitt osv. TS Anonymkode: 20916...45f Men testet de partner også da eller? Kan hende det er lurt å teste det i samme slengen hvis du skal inn m urinprøve. Er jo gratis å teste så hvorfor ikke bare teste? Anonymkode: 4f314...3d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå