AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Lurer på om tidrdate.no er det samme. Det snakkes om å sveipe til høyre og venstre.... jeg skjønner ingenting. Her er bare et mas om å kjøpe kreditt, og et opplegg som ligner litt på Victoria Milan. Masse fakeprofiler, og/eller noe som minner om kjøpedamer og "Honeytraps." Noen som har erfaringer rundt dette, eller er jeg helt på jordet ? Anonymkode: f4256...b4d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Reklame Anonymkode: 177a0...ae6 Hehe .... Ånei du, det er nok jeg som holder på å bli lurt her. Ovrbevist om at mange av kvinneprofilene er fake. Anonymkode: f4256...b4d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Høres ut som et svindelopplegg. Anonymkode: 27988...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg sier det igjen; styr klar av alle de små og ukjente. Fake profiler og bots, er mer normen enn unntaket. Anonymkode: f26ad...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe .... Ånei du, det er nok jeg som holder på å bli lurt her. Ovrbevist om at mange av kvinneprofilene er fake. Anonymkode: f4256...b4d Du kan vise screenshoter, men det er aldri lurt å klikke på lenker/nettsider. Når det gjelder dating, er det kun få apper/sider som kan anses som dating, fordi det handler om nok publikum. Har aldri hørt om denne nettsiden, så antar at det kun få som er reelle, hvis ikke ingen. Anonymkode: 177a0...ae6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier det igjen; styr klar av alle de små og ukjente. Fake profiler og bots, er mer normen enn unntaket. Anonymkode: f26ad...1d0 Bots ?? TS Anonymkode: f4256...b4d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vise screenshoter, men det er aldri lurt å klikke på lenker/nettsider. Når det gjelder dating, er det kun få apper/sider som kan anses som dating, fordi det handler om nok publikum. Har aldri hørt om denne nettsiden, så antar at det kun få som er reelle, hvis ikke ingen. Anonymkode: 177a0...ae6 Men "alle" prater jo om Tinder, og om å "sveipe til høyre og venstre". Og det var dette som kom opp da jeg søkte på Tinder. Tydeligvis noe som er kjent, så derfor håpet jeg å treffe på noen som har prøvd. Anonymkode: f4256...b4d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men "alle" prater jo om Tinder, og om å "sveipe til høyre og venstre". Og det var dette som kom opp da jeg søkte på Tinder. Tydeligvis noe som er kjent, så derfor håpet jeg å treffe på noen som har prøvd. Anonymkode: f4256...b4d På google? Har du hørt om google AdWords og reklame generelt? Anonymkode: 177a0...ae6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå