AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Min brors kompis er jeg litt interessert i og broren min har gitt meg grønt lys og sa til han kompisen at han må ta å be meg ut. Han har vært redd for hva broren min skla si og har derfor sagt til meg at han vil vente til broren min flytter ut. Men i går sa han til broren min når han fikk grønt lys "øøøø Okei da får jeg vel bare be henne ut da" han sender meg sånne fellessnaps som god morgen og god natt og gjerne en snap midt på dagen men d er fellessnaps. Jeg spørte om han ville henge i helgen før han fikk grønt lys og da sa han "ja vi kan se på det👍" hvordan tolker jeg dette da? Er jeg teit hvis jeg sitter å venter på at han skal be meg ut nå? Anonymkode: a990d...fdd
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Han virker ikke veldig interessert nei. Anonymkode: 8311f...971 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han virker ikke veldig interessert nei. Anonymkode: 8311f.. Broren min kom å spurte om jeg ville være med de på dominos å spise i morgen. Tipper han er sjenert eller synes det er kleint med date. Anonymkode: a990d...fdd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Når har han sagt at han er interessert i deg? Det virker som om du bare innbiller deg at han er interessert. Men uansett, be han ut selv og se responsen. I dag så forventes det at damene tar tak og ber ut mennene også. Anonymkode: 8d1d2...578 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Kan ikke du invitere han ut på noe? Anonymkode: b4f57...489
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke du invitere han ut på noe? Anonymkode: b4f57...489 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Når har han sagt at han er interessert i deg? Det virker som om du bare innbiller deg at han er interessert. Men uansett, be han ut selv og se responsen. I dag så forventes det at damene tar tak og ber ut mennene også. Anonymkode: 8d1d2...578 Han har sagt at han synes jeg er søt når jeg sa at jeg var interessert og sa at problemet var broren min og vi har klint og han sa d va koslig og at han ble veldig glad etterpå også har vi vært på et parr turer sammen med mkn bror etter at jeg sa jeg var interessert. Anonymkode: a990d...fdd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har sagt at han synes jeg er søt når jeg sa at jeg var interessert og sa at problemet var broren min og vi har klint og han sa d va koslig og at han ble veldig glad etterpå også har vi vært på et parr turer sammen med mkn bror etter at jeg sa jeg var interessert. Anonymkode: a990d...fdd Hvor gamle er dere? er usikker på om han er interessert nok i å satse på deg som noe mer enn bare en flørt, mtp at han er redd for å spolere vennskapet med broren din. En mann som er forelsket, nøler ikke med å be med dama ut eller henge alene ofte. Anonymkode: 8d1d2...578 1
Myrmel Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 Hva er fellessnap? Og hvordan ser man at man får en fellessnap? 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå