AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Litt spesiell greie her: jeg har vondt på innsiden av «underlivsveggene». Vet ikke om det gir mening. Men under sex kjennes det ekstremt trangt ut, og så er det vondt frem til jeg blir våtere. Noen ganger (ikke alltid) gjør det litt vondt når jeg kommer. Dette være seg ved sex eller onanering, og akkurat dette varierer veldig. Smerten er sviende og stikkende på samme tid, og varer i kanskje et par minutter (maks). En gynekolog sa en gang at jeg hadde smalt bekken, kan det ligge noe i det? Anonymkode: 6fb6e...4c1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Har ingen uregelmessige blødninger og helt normal syklus Anonymkode: 6fb6e...4c1
Candiru Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Dette problemet burde du ta opp med en gynekolog. Kan det være at smerten kommer fra muskler i bekkenbunnen? Anbefaler å bruke glidekrem under sex, eller vente med penetrering til du er våt nok til at det ikke blir ubehagelig og vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå