Gå til innhold

Torpedoen og milliardæren


Miss.Wildfox

Anbefalte innlegg

Klarer ikke finne en tråd som omhandler podcasten Avhørt og episodene om torpedoen og milliardæren, henholdsvis Jannik Iversen og Kjell Inge Røkke. Jeg er virkelig helt rystet over all informasjon som er fremlagt, og begynner virkelig å tvile på rettsstaten etter de nyeste episodene. Det er påfallende hvor lite oppmerksomhet informasjonen får i media. Er det noen som har hørt episodene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Klarer ikke finne en tråd som omhandler podcasten Avhørt og episodene om torpedoen og milliardæren, henholdsvis Jannik Iversen og Kjell Inge Røkke. Jeg er virkelig helt rystet over all informasjon som er fremlagt, og begynner virkelig å tvile på rettsstaten etter de nyeste episodene. Det er påfallende hvor lite oppmerksomhet informasjonen får i media. Er det noen som har hørt episodene?

Jeg har hørt alle episodene. Jeg håper jannik får saken opp igjen. Tror det har skjedd en stor feil i hans sak. Kanskje fordi Røkke er Røkke. Men uansett hvem han er, hvor mye penger han har så bør retten dømme rettferdig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Baresierdet skrev:

Jeg har hørt alle episodene. Jeg håper jannik får saken opp igjen. Tror det har skjedd en stor feil i hans sak. Kanskje fordi Røkke er Røkke. Men uansett hvem han er, hvor mye penger han har så bør retten dømme rettferdig. 

Jeg er helt enig, det er virkelig ting som ikke henger helt sammen. Og grunnlaget han er dømt på, ikke minst. Synes det er skremmende å de hvor lite interesse det er for saken. Om det er snev av sannhet i det Jannik sier er Røkke mer enn rik, men farlig og hele Norge er korrupt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns avhørt er en veldig bra podcast. Har selv hørt alle episodene av torpedoen og milliardæren. Jeg håper også Jannik får opp saken på nytt. Er mye som skurrer i den saken..

Endret av NorthernLight
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2020 at 8:42 PM, Miss.Wildfox said:

Klarer ikke finne en tråd som omhandler podcasten Avhørt og episodene om torpedoen og milliardæren, henholdsvis Jannik Iversen og Kjell Inge Røkke. Jeg er virkelig helt rystet over all informasjon som er fremlagt, og begynner virkelig å tvile på rettsstaten etter de nyeste episodene. Det er påfallende hvor lite oppmerksomhet informasjonen får i media. Er det noen som har hørt episodene?

Norsk presse ønsker ikke å publisere imot noen som har tilgang til advokater som kan eventuelt koste mye penger og tid. Norsk hydro og Telenor korrupsjon der pressen satt på informasjon i flere 10 år, der det verste var at Telenor bokstavelig stjal pensjonen til tele damer når de ble et privat selskap. Norsk Hydro ble tatt mange mange ganger med å bestikke mellomøsten ledere og "fester" med kokain, prostituerte på svinngers klubb i Oslo og på båter, det mest bisarre var bryst implanterer for en megler for Hydro (ikke 100% sikker på at dette var for Hydro, men betalt av Hydro).

Så vi har enorme problemer med rettstaten Norge siden 1990 talet, når det gjeller kremtoppen av Norge. Noe som har medført 2 rettsystemer et for rikmannsklubb og riksmansbarn et for befolkningen. 

Kan bokstavelig linke flere 100 talls med linker om dette, det ser ut som at om man har råd til advokater som Arntzen de Besche så kan man trygt gjøre hva man vil, bortsett ifra trykke på foten til politikere, rett ut mord og selvfølgelig pedofili og hebefili. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er veldig spesielt er at politiet ringer ikke tilbake som de avtalte med de som driver podkasten. De på podcasten ringer tilbake utallige ganger og vedkommende gidder ikke engang å svare eller gi en beskjed tilbake. Man får ikke akkurat tillit til politiet av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, NorthernLight said:

Det som også er veldig spesielt er at politiet ringer ikke tilbake som de avtalte med de som driver podkasten. De på podcasten ringer tilbake utallige ganger og vedkommende gidder ikke engang å svare eller gi en beskjed tilbake. Man får ikke akkurat tillit til politiet av sånt.

Jo, når saken er som denne, gjør man nettopp det.

Røkke er en person jeg ville holdt meg unna, men ser ser ikke at noe galt har skjedd her.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Norsk presse ønsker ikke å publisere imot noen som har tilgang til advokater som kan eventuelt koste mye penger og tid. Norsk hydro og Telenor korrupsjon der pressen satt på informasjon i flere 10 år, der det verste var at Telenor bokstavelig stjal pensjonen til tele damer når de ble et privat selskap. Norsk Hydro ble tatt mange mange ganger med å bestikke mellomøsten ledere og "fester" med kokain, prostituerte på svinngers klubb i Oslo og på båter, det mest bisarre var bryst implanterer for en megler for Hydro (ikke 100% sikker på at dette var for Hydro, men betalt av Hydro).

Så vi har enorme problemer med rettstaten Norge siden 1990 talet, når det gjeller kremtoppen av Norge. Noe som har medført 2 rettsystemer et for rikmannsklubb og riksmansbarn et for befolkningen. 

 

 

17 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg er helt enig, det er virkelig ting som ikke henger helt sammen. Og grunnlaget han er dømt på, ikke minst. Synes det er skremmende å de hvor lite interesse det er for saken. Om det er snev av sannhet i det Jannik sier er Røkke mer enn rik, men farlig og hele Norge er korrupt.

Korrupsjon er jo et kjempeproblem i norge, det vet alle som er litt oppegående. Loven er ikke lik for alle vet du.

Bror til FRP politiker Tybring-gjedde ble drept i sitt eget hjem, det har ikke stått noe om dette i media. Kun hans datter som skriver om det på facebook av og til. Hun mener familien står bak dette, de er jo av eliten. Så slipper unna.

https://plagern.wordpress.com/2017/05/19/hvorfor-er-ikke-kripos-involvert/

Søk henne opp på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hører denne podcasten nå - og ja, det er rystende 😳 jeg hadde ikke trodd det var SÅ ille ……

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som virkelig tror Norge ikke er korrupt? 

Det er storskala nepotisme i stastsministerens parti, det er skandaler på skandaler og hvis man med god grunn antar at kun toppen av isfjellet er synlig, så kan man bare forestille seg hvor ille det er i delen som ikke er synlig.

Nordmenn er ikke mindre korrupte og mer moralske enn andre folkeslag. Det er bare mindre synlig her enn i noen andre land.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...