AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Hellu Når er det normalt at man krymper og blir lavere? Da jeg var rundt 20 år, var jeg 159 cm. I fjor var jeg 157, og nå, er jeg 30 og jeg er 155 cm "høy".. Trodde det skjedde når man var eldre.? Stopper det? Anonymkode: 7ed28...e4a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Det er absolutt ikke normalt når du er så ung. Enten har det blitt målt feil tidligere eller så har du målt feil før. Anonymkode: ff2f9...46a 5
Million Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hellu Når er det normalt at man krymper og blir lavere? Da jeg var rundt 20 år, var jeg 159 cm. I fjor var jeg 157, og nå, er jeg 30 og jeg er 155 cm "høy".. Trodde det skjedde når man var eldre.? Stopper det? Anonymkode: 7ed28...e4a Få legen til å måle deg skikkelig. Er dette mål du har tatt selv eller fått andre til å hjelpe deg med hjemme? Jeg gikk rundt og trodde jeg var 162 lenge, fordi det var det jeg hadde målt selv mot dørkarmen etc. Så var jeg hos en spesialist på knokler og skjelett, og som et ledd i undersøkelsen, målte hun meg på høyde. Jeg sto stramt og rett inntil, og ble målt til nøyaktig 160. To cm mindre enn jeg hadde trodd i hele mitt voksne liv! Du kan ha bommet med noen cm, både på siste måling og tidligere målinger, hvis det er sånn at de er tatt hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Høres merkelig ut, jeg er selv 50 og nøyaktig like høy som jeg var i 20 årene. Anonymkode: 9e4ae...586
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, Million skrev: Få legen til å måle deg skikkelig. Er dette mål du har tatt selv eller fått andre til å hjelpe deg med hjemme? Jeg gikk rundt og trodde jeg var 162 lenge, fordi det var det jeg hadde målt selv mot dørkarmen etc. Så var jeg hos en spesialist på knokler og skjelett, og som et ledd i undersøkelsen, målte hun meg på høyde. Jeg sto stramt og rett inntil, og ble målt til nøyaktig 160. To cm mindre enn jeg hadde trodd i hele mitt voksne liv! Du kan ha bommet med noen cm, både på siste måling og tidligere målinger, hvis det er sånn at de er tatt hjemme. Samme her! Jeg trodde jeg var 162 helt til jeg ble målt til 158 på ordentlig vis. Det er tydeligvis veldig vanlig da en hel del nekter for at jeg kan være 158 siden jeg er litt høyere enn dem og de mener de er 160.. Anonymkode: 2d815...be7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har fått hjelp av foreldrene mine, står ordentlig inntil og med kniv og hele pakka av en elr annen grunn. Men, kan hende de faktisk måler feil. Jeg skal på svangerskapskontroll om noen uker, er det lov om jeg spør legen om hun kan måle meg? Anonymkode: 7ed28...e4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå