Gå til innhold

Er dere med på partnerens kink?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis partneren din har et kink som du ikke har, for eksempel bdsm eller crossdressing, er du likevel med på det? Og i så fall hvorfor? Selv tenker jeg at kjærligheten hadde satt meg i stand til det meste😊

Anonymkode: a6f49...ab2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meste, ja, men har også sagt nei til noen ting.

Vi er såpass trygge på hverandre at det føles trygt (og gøy) å prøve noe nytt. Hvis det ikke fungerer, ja så stopper vi jo bare.
Men noen ting kjenner jeg går på tvers av det jeg ønsker å stå for eller har for stor risiko, så da er det uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Fioljenta said:

Det meste, ja, men har også sagt nei til noen ting.

Vi er såpass trygge på hverandre at det føles trygt (og gøy) å prøve noe nytt. Hvis det ikke fungerer, ja så stopper vi jo bare.
Men noen ting kjenner jeg går på tvers av det jeg ønsker å stå for eller har for stor risiko, så da er det uaktuelt.

Tror han ville vite mer konkret Fioljenta

Anonymkode: e0747...417

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han er ekstremt fascinert av alt som har med anal å gjøre. Det var noe jeg satte svært stor pris på at eksene ikke brydde seg om.. Heldigvis respekterer han at jeg ikke vil, og maser ikke. Har hendt at han har fått prøve litt når vi har tatt et glass for mye, og da lyser han som en sol i ukevis etterpå. Bortsett fra det har vi gjort det meste han har hatt på ønskelista, men det har vært relativt uskyldige saker.

Anonymkode: 3f0f7...f50

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på hva det er. Vi er intr i bdsm begge to, men det betyr ikke at jeg er med på alt likevel. Er villig til å prøve det meste da, men ikke pga kjærlighet, mer pga nysgjerrighet.

Anonymkode: 16cb6...e92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Han er ekstremt fascinert av alt som har med anal å gjøre. Det var noe jeg satte svært stor pris på at eksene ikke brydde seg om.. Heldigvis respekterer han at jeg ikke vil, og maser ikke. Har hendt at han har fått prøve litt når vi har tatt et glass for mye, og da lyser han som en sol i ukevis etterpå. Bortsett fra det har vi gjort det meste han har hatt på ønskelista, men det har vært relativt uskyldige saker.

Anonymkode: 3f0f7...f50

Det forholdet kommer ikke til å vare.. helt ærlig

Anonymkode: e0747...417

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forholdet kommer ikke til å vare.. helt ærlig

Anonymkode: e0747...417

Helt ærlig også? ;) 

Anonymkode: 4d580...670

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forholdet kommer ikke til å vare.. helt ærlig

Anonymkode: e0747...417

Enig. Kan fort bli utroskap 

Anonymkode: 46b2d...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg tror til dags dato jeg ikke har sagt nei til noe.. 🙈 Men nå skal det sies at jeg ikke er videre pertentlig. Så her er det både analsex (ikke akkurat så uvanlig, og helt klart min egen favoritt), rimming, wetsex, dobbeldildo, bdsm osv. I tillegg liker han å bruke mine truser, noe som jeg faktisk synes er spennende. Liker meg i strømper og/eller lakk og lær, og det gjør jeg også. Men, alt dette er for meg dette ikke noe jeg gjør for han, men for OSS. Fordi vi sammen skal ha det spennende. 😉

Anonymkode: 51d92...1e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Vi har som en slags rettesnor at alt skal prøves én gang. Samtidig er det ikke alt som behøver å prøves i dag, noe kan komme over tid, og noe finner vi glede i å bare fantasere om sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Kan fort bli utroskap 

Anonymkode: 46b2d...275

Jeg er så imot å ha noe med anal at jeg sier det før vi går så langt som sex. Tror sånne ting er viktig å prate om. Ellers vil det ikke gå i lengden. Jeg er vanilje, og det informerer jeg om. Er 50 og vet hva jeg ønsker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det forholdet kommer ikke til å vare.. helt ærlig

Anonymkode: e0747...417

Ok. Skal gi han beskjed. :glare:

Anonymkode: 3f0f7...f50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold der man ikke passer sammen seksuellt kan man bare glemme, sex er limet i et forhold. Når et menneske ikke får utlevd sine lyster lever det mot seg selv, da kan de ende opp med utroskap og kjøp av sex.

Det verste er jo de som har bestemt seg på forhånd hva de ALDRI skal prøve, selv var jeg negativ til analsex. Men nå i dag har jeg og mannen det 1-2 ganger pr mnd. Sinnsyk spenning med kraftig orgasme, og krydder deluxe 🙂 

Å si nei bastant handler ofte om usikkerhet og fordommer, det gjør deg lite attraktiv som partner.

Anonymkode: 6a649...15a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhold der man ikke passer sammen seksuellt kan man bare glemme, sex er limet i et forhold. Når et menneske ikke får utlevd sine lyster lever det mot seg selv, da kan de ende opp med utroskap og kjøp av sex.

Det verste er jo de som har bestemt seg på forhånd hva de ALDRI skal prøve, selv var jeg negativ til analsex. Men nå i dag har jeg og mannen det 1-2 ganger pr mnd. Sinnsyk spenning med kraftig orgasme, og krydder deluxe 🙂 

Å si nei bastant handler ofte om usikkerhet og fordommer, det gjør deg lite attraktiv som partner.

Anonymkode: 6a649...15a

Det gjør deg heldigvis ikke lite attraktiv som partner for alle. Man må bare finne en man passer med

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pingvinen skrev:

Det gjør deg heldigvis ikke lite attraktiv som partner for alle. Man må bare finne en man passer med

Er jo det jeg mener :) Skal man passe sammen må sexlivet være på bølgelengde.

Anonymkode: 6a649...15a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg opplever det er innen rimelighetens grenser, så ja absolutt. Det er jo skikkelig turn-on å gi partner nytelse, og morsomt å utforske nye ting. Morsomt, spennende og deilig. Beste er jo hvis man har en åpen kommunikasjon rundt det. 

Anonymkode: 57138...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her prøver vi alt begge foreslår minst en gang. Hittil er det ingenting vi ikke har fortsatt med videre. Er jo bare deilig å prøve ut nye ting, og variere sexen. Anal, jeg tar på div outfits, bdsm, dominerende osv... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Forhold der man ikke passer sammen seksuellt kan man bare glemme, sex er limet i et forhold. Når et menneske ikke får utlevd sine lyster lever det mot seg selv, da kan de ende opp med utroskap og kjøp av sex.

Det verste er jo de som har bestemt seg på forhånd hva de ALDRI skal prøve, selv var jeg negativ til analsex. Men nå i dag har jeg og mannen det 1-2 ganger pr mnd. Sinnsyk spenning med kraftig orgasme, og krydder deluxe 🙂 

Å si nei bastant handler ofte om usikkerhet og fordommer, det gjør deg lite attraktiv som partner.

Anonymkode: 6a649...15a

Min erfaring er at god sex kan få dårlige forhold til å vare lengre, men i gode forhold så er ikke sex avgjørende, selv om det er viktig. Er man virkelig glade i hverandre, så finner man en løsning. Noen ganger kan det være åpent forhold for de kinkene men ikke får utløp for hjemme. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 7.44, Sørlandsjenta02 skrev:

Er med på de fleste kinker jeg. Det eneste jeg har sagt nei til er ATM. 

Hva er ATM? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...