AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg har vært på to dater med en fra tinder. Skikkelig grei type og vi har mange felles interesser, men ingen romantisk kjemi. Han er en fyr jeg kunne vært venn med. Han ville fortsette, men jeg ville bare være venner. Dette har jeg vært veldig tydelig på, fordi han spør meg fortsatt om å henge. Hver gang føler jeg at jeg må være ærlig og minne han på at det kun er vennskapelig fra min side. Han sier det er greit og vil fortsatt henge. Synes det er rart av en tinder-date. Men har vært ærlig med han. Tror dere han er med på det? Anonymkode: 39ff1...948
Apekatten Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg møtte bestekompisen min på tinder for mange år siden. Jeg ville bare være venner, han godtok det, men har fått høre i ettertid at han var veldig betatt av meg. Men følelsene hans forsvant relativt fort, innen kort tid hadde begge fått seg kjærester. Så det går an.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 13 minutter siden, Apekatten skrev: Jeg møtte bestekompisen min på tinder for mange år siden. Jeg ville bare være venner, han godtok det, men har fått høre i ettertid at han var veldig betatt av meg. Men følelsene hans forsvant relativt fort, innen kort tid hadde begge fått seg kjærester. Så det går an. Godt å høre det går an 😅 bare håper ikke han lever i «håp» Anonymkode: 39ff1...948
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg møtte en fin fyr på Tinder som jeg endte med å bli venn med. Det var han som tok opp at den romantiske kjemien kanskje ikke var helt på plass etter et par dates så ingen har noe hemmelig håp om noe mer (jeg var enig altså, og lettet fordi han var så ærlig) 😊 Heldig er dama som får ham. Skulle nesten ønske vi hadde klikket siden han er så bra, men man må jo ha lyst på hverandre også 😄 Anonymkode: 5beb0...4c7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 Ikke noe problem. Anonymkode: 5ebaf...c0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå