*A* Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Er det noen som kan fortelle meg hvordan det fungerer med pendlerparkering i Lillestrøm? Er det begrensede plasser og vanskelig å få? Jeg fant en artikkel fra 2018 om at man måtte stå i kø hver mnd for et fysisk kort, og det var første mann til mølla med begrensede plasser. Er det fortsatt slik?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Du kan bruke en app Bane NOR Parkering. Fra Bane NOR sin side: Parkering tilbys i tre kategorier: Pendlerparkering er forbeholdt togreisende med gyldig periodebillett. Betaling skjer i appen «Bane NOR Parkering». Dagparkering er et tilbud til reisende med enkeltbillett som trenger parkering mer sporadisk. Betaling skjer ved hjelp av betalingsautomat. Gratisparkering. Ved mange stasjoner tilbys i dag de reisende å parkere gratis. Bane NOR har ingen kontroll av om brukerne av gratisparkeringen er togreisende. https://www.banenor.no/parkering Jeg har stått der på dagtid noen ganger, men fylles fort opp. Det er også et p-hus i nærheten (Helsebygget) som du kan stå i. Evt. finne en plass i sentrum. Anonymkode: fbc84...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå