AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg sliter litt psykisk som jeg fortalte tidlig til samboer. Han innrømmet at han slet med angst. Flott tenkte vi, vi kan bygge hverandre opp, siden vi begge forstår! Yeah right.... 🙄 Jeg måtte ha en gynekologisk undersøkelse som gjorde at jeg ikke kunne ha sex på 2 uker. Da startet problemene ja. Han gråt og syntes synd på seg selv som ikke fikk sex, selv om jeg forklarte at jeg ikke kunne pga fare for infeksjon. Men neida, det forsto han ikke. Endre med at han ble så frustrert at han holdt meg hardt fast og jukket på meg i hele 10 sekunder, mens jeg ropte stopp. Utrolig ubehagelig for meg pga tidligere voldtekt like før jeg møtte han. SOM HAN VET OM! Barna hans som jeg skulle få møte, fikk jeg aldri møte for han orket ikke ha de selv. (????) Han har nå vært sykemeldt fra jobben sin i et halvt år, for han er så svimmel pga angst. Han vil ikke gå ut døra. Da jeg skulle dra å møte ei venninne så fikk jeg ikke lov, for han var så ensom, så han truet med å stikke hull i dekkene på bilen min. Så jeg ble hjemme, men han satt faen meg bare i andre siden av sofaen og spilte på mobilen. Så ble jeg litt dårligere psykisk og måtte slutte i min jobb og er på AAP. Nå furter han over at han ikke så for seg å være med en som er på nav og kanskje blir ufør 🙄 FAEN ta drittfyr, han er på nav selv! Han får ikke lov til å ha høye standarder til å være så tafatt og tett i hue! HADE drittmann!!!!! Nå er han såret og gråter fordi han er dumpet, but I dont care. han klarte til og med å hulke i sta «må jeg betale leia selv?!😭» Han er 27 år assa... Og da har jeg lært at jeg ikke skal flytte inn for fort pga jeg er forelska!! Anonymkode: 399ca...c11 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Han der har langt verre problemer enn angst, jeg har både panikkangst og generalisert angst, og det går ikke utover noen andre enn meg selv, partnere behandles med likeverd og respekt. Han kan ikke bruke angst som unnskyldning. Godt valg, få han vekk før han gjør deg sykere. Lykke til! Anonymkode: 7aeda...a8b 8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Huff for et drama.❤ Begge dere har nok mye å jobbe med før dere går inn i et forhold etter hva jeg leser. Anonymkode: ed32e...6f6 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han der har langt verre problemer enn angst, jeg har både panikkangst og generalisert angst, og det går ikke utover noen andre enn meg selv, partnere behandles med likeverd og respekt. Han kan ikke bruke angst som unnskyldning. Godt valg, få han vekk før han gjør deg sykere. Lykke til! Anonymkode: 7aeda...a8b Tusen takk for støtte! Jeg føler meg bra! Ganske fri egentlig 😅 klarer ikke ha noe medfølelse for han 🙈 ts Anonymkode: 399ca...c11 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Huff for et drama.❤ Begge dere har nok mye å jobbe med før dere går inn i et forhold etter hva jeg leser. Anonymkode: ed32e...6f6 Ja takk for støtte ❤️ skal fokusere på meg selv nå og det føles riktig og godt 😊 ts Anonymkode: 399ca...c11 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 Åfyfaaaaen. Når han jokket på deg, var det ikke med penisen inni deg? For da voldtok han deg jo. Må bare få det oppklart. Uansett, ALDRI ta denne mannen tilbake. LØØØØØØP! Anonymkode: 8a9b7...d78 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 Bra du dumpet han!! Fy faen for en møkkafyr! Kom deg unna å bygg opp deg selv. lykke til ❤️ ! Anonymkode: 5a855...abf 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #8 Skrevet 20. oktober 2020 Han der hadde bare dratt deg ned og gjort deg mer syk som tiden gikk høres ut som et stort ego dritt.. fokuser på deg selv, om hva som skal til for at du skal ha det bra 💕 Anonymkode: 89a2b...d48 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #9 Skrevet 20. oktober 2020 skjønner ikke hvorfor du ikke forlot tidligere.. Anonymkode: 2668d...f94 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #10 Skrevet 20. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åfyfaaaaen. Når han jokket på deg, var det ikke med penisen inni deg? For da voldtok han deg jo. Må bare få det oppklart. Uansett, ALDRI ta denne mannen tilbake. LØØØØØØP! Anonymkode: 8a9b7...d78 Det var med klær på og han hadde ingen ereksjon, jeg bare gikk over stuegulvet, så tok han tak med begge hender på hofta mi, og jukket meg på rumpa... fryktelig ubehagelig å bli holdt fast da jeg ropte «nei nei NEI» og han sluttet ikke 🤬 Da han slapp så bare lo han, mens jeg sto der med tårer i øynene og sa «hva faen...?». Han sa da «Var jo bare morsomt, kom igjen daaa» ts Anonymkode: 399ca...c11
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #11 Skrevet 20. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: skjønner ikke hvorfor du ikke forlot tidligere.. Anonymkode: 2668d...f94 Nei det skjønner ikke jeg heller!!! Jeg vurderte det jo... Jeg var for godtroende og trodde ting skulle bli bra til slutt 😩 Men huff nei, bortkasta måneder i livet mitt! ts Anonymkode: 399ca...c11
Mona123 Skrevet 20. oktober 2020 #12 Skrevet 20. oktober 2020 Æsj, så slitsomt. Skjønner du dumpet fyren. Nyt livet uten det tullet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå