Gå til innhold

Hvor finner man bukser som dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var det nærmeste eksempelet på buksa som jeg ser etter. Materiale som er litt tykk denim og ikke totalt stretchy, sitter nokså stramt rundt lårene (gjerne litt strammere enn på bildet), er highwaist, ser bra ut på rumpa, nokså rette bein, gjerne i lengden som på bildet da jeg uansett bare er 163 cm. 

Jeg vet at Gina Tricot har mange modeller, men jeg har ikke funnet noe der som ligner på denne buksa og likevel ser bra ut på meg, jeg vil helst heller ikke opp i 1000 krs klassen for en bukse heller

Hadde vært fint om denne tråden ikke blir en diskusjon om slacks :P

image.thumb.png.d94c6b9dbb7054337786d255a1b4f233.png

Anonymkode: 6a0ea...727

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig å bedømme ut i fra det ene bildet, men Levi's 501 crop jeans kan fåes i ulike (og korte) benlengder, men midjen er vel mer normal enn high waist: https://www.zalando.no/levisr-501r-crop-jeans-straight-leg-le221n05x-q11.html?size=29x26&allophones=0&wmc=SEM470_NB_GO._8547063993_702781650_40354031007.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-267614876822||1010826||g|c||161338922318||pla|LE221N05X-Q110029026|267614876822|1|&gclid=EAIaIQobChMI-Y3BpvrD7AIVgtKyCh3GrQVUEAQYBCABEgLyUPD_BwE&gclsrc=aw.ds (her rabattert hos Zalando, ser jeg).

De er store i størrelsen i livet, gå ned 1-2 størrelser - eller enda bedre, gå og prøv i butikk. 

Mine favorittjeans er av typen Monki Kimomo, de har høy midje og mer rett/tight fit, men de har til gjengjeld ikke noe stretch overhodet. Jeg synes ikke det gjør noe (tvert i mot), men mange misliker det fordi det ikke er like behagelig som jeans som er myke og gir etter (altså har stretch): https://www.zalando.no/monki-kimomo-jeans-straight-leg-moq21n00z-q11.html 

 

(ble visst zalando-lenker på begge, første som dukket opp ved googlesøk)

Anonymkode: fe2df...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig anbefaler jeg deg å gå i en butikk du liker og ta deg litt tid på jeansavdelingen/prøverommet. Jeg hadde et lengre opphold hos Weekday forrige uke, beskrev hva jeg så etter til hun som jobbet der og fikk prøve mange ulike jeans som passet beskrivelsen. Ble bingo til slutt.

Har ofte dårlig erfaring med å kjøpe jeans på nett, uprøvd (duh, det vet vel kanskje alle er en dårlig idé)

Anonymkode: fe2df...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig anbefaler jeg deg å gå i en butikk du liker og ta deg litt tid på jeansavdelingen/prøverommet. Jeg hadde et lengre opphold hos Weekday forrige uke, beskrev hva jeg så etter til hun som jobbet der og fikk prøve mange ulike jeans som passet beskrivelsen. Ble bingo til slutt.

Har ofte dårlig erfaring med å kjøpe jeans på nett, uprøvd (duh, det vet vel kanskje alle er en dårlig idé)

Anonymkode: fe2df...599

Takk for tips :) Jeg har prøvd jeans på Gina Tricot, H&M og Cubus til jeg ble blå, ting satt bare ikke fint, var av feil materiale, eller var altfor lange 

Weekday skal jeg teste! Samme med Monki! 

ts

Anonymkode: 6a0ea...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips :) Jeg har prøvd jeans på Gina Tricot, H&M og Cubus til jeg ble blå, ting satt bare ikke fint, var av feil materiale, eller var altfor lange 

Weekday skal jeg teste! Samme med Monki! 

ts

Anonymkode: 6a0ea...727

Weekday selger Monki, så da slår du to fluer i én smekk 😉

Anbefaler egentlig å gå innom gode gamle Levi's og, om du først skal ut på prøvetur. De som jobber i butikken pleier å være flinke til å se an passform og størrelser. La beslag på prøverommet leeeenge sist jeg var der, men så endte jeg opp med et annet par favorittjeans og 😄

Anonymkode: fe2df...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine favorittjeans er av typen Monki Kimomo, de har høy midje og mer rett/tight fit, men de har til gjengjeld ikke noe stretch overhodet. Jeg synes ikke det gjør noe (tvert i mot), men mange misliker det fordi det ikke er like behagelig som jeans som er myke og gir etter (altså har stretch): https://www.zalando.no/monki-kimomo-jeans-straight-leg-moq21n00z-q11.html 

 

(ble visst zalando-lenker på begge, første som dukket opp ved googlesøk)

Anonymkode: fe2df...599

De jeansene fra Monki har ikke straight cut. Jeg ser at de heter "straigt cut", men de går jo innover ved anklene. 

Anonymkode: 51378...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Weekday selger Monki, så da slår du to fluer i én smekk 😉

 

Anonymkode: fe2df...599

Weekday selger ikke Monki. Det er to forskjellige butikker.. 

Denne fra Zara er kanskje litt sånn du tenker på? Jeg syns og det snittet er fint, men har til gode å finne en som er fin på meg :P

Zara

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vero Moda har faktisk noen modeller som kan ligne, avhengig av din form selvfølgelig. Joana og Carla, de koster ikke skjorta.

Anonymkode: 27850...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noe lignende på Match nettopp.  De heter Donna Essa Jean og koster 899. Drit gode å gå i 👍

Anonymkode: 1360b...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...