AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg laget meg konto på Facebook da jeg var ung og dum, skrev mye jeg angrer på. Nå nesten femten år senere prøver jeg å slette gamle kommentarer og innlegg, men det er ikke alt jeg får slettet. Særlig gjelder det kommentarer jeg har skrevet på andres vegg. Har ikke lyst til å slette hele kontoen og starte på nytt, for da mister jeg mye som jeg gjerne vil beholde. Hvordan får jeg slettet gammelt grums? Anonymkode: fc5eb...8fd
Sheik Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Kommentarene er vanskelige å fjerne med mindre du finner det originale innlegget. Dine egne innlegg kan du slette, men du må manuelt scrolle gjennom hele profilen din for å finne alt (måtte gjøre dette selv - skrev veldig mye dumt en gang i tiden).
Gjest Bamse20 Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Aktivitetslogg. Usikker på hvor langt tilbake dette går. Men om du sletter brukeren din permament, så trur jeg mye blir sletta
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Takk for svar. Ja, jeg har bladd meg gjennom hele veggen og aktivitetsloggen (For et mareritt! Så utrolig mye dumt jeg skrev før i tiden ....), men det er ikke alle kommentarer jeg får mulighet til å slette. Særlig de kommentarene jeg har skrevet på andres vegger, og noen av de kommentarene ser ikke bra ut i ettertid. F.eks. hadde vi i ungdoms-vennegjengen en litt tullete røff tone, og jeg skrev til en god kompis "Gratulerer med dagen din ekle drittunge". Den gangen var det bare tull og ingen ble lei seg, men i dag ser det ut som mobbing. Vil veldig gjerne få det vekk. Men har samtidig mange hyggelige og fine kommentarer på Facebook som jeg ikke vil miste, så har ikke lyst til å slette kontoen min. Er også litt nervøs for hva som egentlig skjer når man sletter noe på Facebook. Blir det borte for alltid, eller er det for alltid lagret hos Facebook? Anonymkode: fc5eb...8fd
Gjest Ezio Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg gikk gjennom den første tiden min på Facebook for et års tiden, det var før man hadde private meldinger. Da skrev man bare på veggene til hverandre. Herregud så mye dumt jeg har skrevet, spesielt på veggene til kvinnfolk man var hypp på å prate litt ekstra med. Det er slettet nå for å si det slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå