Gå til innhold

Sminke kalender til jente 13

minisa8

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 13 år, som har lyst på Glossybox sin adventskalender med både sminke og hudpleie produkt.

Pleier ikke å bruke sminke, men har lyst til å begynne med noe enkelt til spesielle anledninger nå i julen. 

Det jeg lurer på er om noen som har hatt den før, vet om det nesten bare er sminke i den? For jeg trenger ikke 24 ulike sminkeprodukt.

Og om kalenderen hadde vært noe for meg, i og med at den er ganske dyr? (1399 kr, men på tilbud nå til 999)

Endret av minisa8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler deg å heller ønske deg en mascara og en lebestift eller noe til jul. Å gå fra null sminke til sånne hinsides mengder er vel ganske meningsløst? 

Anonymkode: 8b6c5...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kalenderen er ikke tingen om du skal begynne med sminke, nei. 

INGEN trenger sminke til 1399 kr. 

Om du bare vil begynne å bruke litt, trenger du gjerne bare litt mascara, øyeskygge, pudder, kanskje litt concealer, og det får du til en brøkdel av prisen, i farger og merker du selv velger. 

Du får nok masse ræl i helt feil farge, og ting du overhodet ikke trenger, i den kalenderen.

Anonymkode: c9a26...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minisa8 skrev:

Og om kalenderen hadde vært noe for meg, i og med at den er ganske dyr? (1399 kr)

Til den prisen kjøper du heller noen få kvalitetsprodukter tilpasset aktuell alder, og sper på med en sjokoladekalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, gohege skrev:

Sminke og hudpleieprodukter er spennende for mange, men jeg ville ikke brukt så mye penger på en kalender. Hva med denne fra kicks i stedet? https://www.kicks.no/julegaver/adventskalender/24-days-of-beauty-by-kicks

Har faktisk vurdert den og, men på et av bildene røpte de hva som var inni, og da er det ikke så spennende lenger😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sminke kan skade huden din på sikt, så ville vært forsiktig. I verste fall utvikler du problemer med tørr hud, kviser osv. Faktisk er noe av det vanligste problemet blant unge jenter, tørrskadet hud fra hudpleie- og fuktighetskremer. 

Anonymkode: 236cf...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...