Gå til innhold

Date kjip man - erfaringer ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med dating av kjipe menn ? 
Traff en kjempehyggelig mann for en måneds tid siden. Har hatt noen hyggelige dates og kost oss. Men har dukket opp rødt flagg mtp å kjipe inn på ting. 
Merket blant annet han hadde på seg klokke fra triwa. Trodde menn som skulle imponere ville brukt fin pynt på dates lissom ? 
Første daten ble også regningen delt i to. Dette har han heldigvis sluttet med og betaler nå for begge. Usikker på hva jeg skal gjøre her da jeg ikke vil binde meg til en kjip mann !

Anonymkode: 74b12...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du egentlig ute etter en sugardaddy?

På tide å ta en titt på årstallet kanskje? Og innse at du bor i Norge? Norske damer er selvstendige, vi har jobb, karriere og trenger ikke at menn spanderer på oss. Og det er norske menn vant til. Vær glad for at han er en økonomisk fornuftig mann du. Det er mye verre med de som svir av alle pengene sine på unødvendig tull, slike men vil du i alle fall ikke starte familie med.

Anonymkode: e236d...fe3

• Liker 2
Skrevet

Er han en "bitter incel"? Vet ikke helt hva det er, men har lest på KG at det er noe menn er om de ikke betaler på date etc. Kanskje en sykdom eller noe, idk

Anonymkode: 5c84b...3fd

Skrevet

Det beste er vel å finne en med samme verdier som dine. Så dump han, og finn en ny. 

Anonymkode: 0463a...cb0

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er vel å finne en med samme verdier som dine. Så dump han, og finn en ny. 

Anonymkode: 0463a...cb0

Dette. Om en klokke til under 5000 kr er ansett som gjerrig, og at han har latt deg betale for deg selv ved et par anledninger er de største "røde flaggene" du har funnet, så er nok dere to på helt forskjellige planeter ift verdier og holdninger. 

Du må tydeliggjøre i profilen eller samtalene dine at deg viktigste for deg er at han eller faffa betaler godt, og at smykker under 5 k er uaktuelt for deg, da du har en viss standard du vil han skal opprettholde. 

Anonymkode: 4ed3f...331

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merket blant annet han hadde på seg klokke fra triwa. Trodde menn som skulle imponere ville brukt fin pynt på dates lissom ? 
Første daten ble også regningen delt i to. Dette har han heldigvis sluttet med og betaler nå for begge. Usikker på hva jeg skal gjøre her da jeg ikke vil binde meg til en kjip mann !

hva slags klokke en mann har  er vel ikke av betydning?  At regningen deles i to første gangen er jo også helt ok - man vet jo ikke helt hva man treffer...

Hvordan han er som person, hva han ser etter, hvordan han behandler deg og snakker til deg og hva han vil med deg er da langt viktigere enn en klokke??  Eller er du, som flere antyder her, ute etter en med mer penger?  Ingen skam i det, tror det er noen for alle i hver klasse, for  å bruke et slikt ord. Men da må du også sikte dit du vil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...