Gå til innhold

Hvordan får man gode venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er jente på 22 år som sliter litt med å få venner. Eller jeg har vel venner men ikke sånne som jeg føler jeg kan henge med og de tar liksom sjeldent kontakt eller så kan de ikke når jeg spørr. Jeg blir litt lei meg a det. Føler egentlig jeg er en ganske kul jente når man blir kjent med meg og at jeg har mye humor og glede å gi til andre. 

Er folk for opptatt med sitt? Hva kan jeg gjøre? Bare fortsette å prøve? Og ikke tenke så mye når venner sier nei for at de ikke kan? 

Anonymkode: eae96...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare fortsett å prøv! Ikke gi opp. Du skal bli kjent med ganske mange før det virkelig klaffer med noen. Men skikkelige gode vennskap får du over tid.. det kan starte med bekjentskap, så kan det utvikle seg til nære venner etterhvert. Prøv å ikke vær «masete» om det er riktig ord å bruke. 
mange er opptatt med sitt ja, det er helt sikkert. 
prøv å vær en god lytter, vis interesse for andre, og gi av deg selv. 
men sett også grenser så du ikke blir «bruk og kast» venninne 

Anonymkode: 092a8...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er jente på 22 år som sliter litt med å få venner. Eller jeg har vel venner men ikke sånne som jeg føler jeg kan henge med og de tar liksom sjeldent kontakt eller så kan de ikke når jeg spørr. Jeg blir litt lei meg a det. Føler egentlig jeg er en ganske kul jente når man blir kjent med meg og at jeg har mye humor og glede å gi til andre. 

Er folk for opptatt med sitt? Hva kan jeg gjøre? Bare fortsette å prøve? Og ikke tenke så mye når venner sier nei for at de ikke kan? 

Anonymkode: eae96...42c

Bli en flokkdyr. Ganske enkelt.

Anonymkode: 3a69d...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...