Gå til innhold

Hvilket antrekk?!


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Vi blir aldri helt kloke på hva som er hva av herre antrekkene.. her er et bilde av det min kjære skal ha på seg.. (den lyse i midten) Er dette en sjakett?! Det er ikke noe "lange snipper" eller ekstra lengde bak på jakken den er lik hele veien...

Gleder meg til å se ham i dette - han blir sååå fin!! :)

Link fjernet.

Endret av Mrs. B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Den var kjempefin! Har sett flere med den fargen og det er kjempefint (til de som passer slik farge da). Er ikke så sikker selv, jeg synes det ligner jo svært på sjakett med vesten og sjalet o d, men på am. bryllupssider kaller de dette for en tuxedo, ikke cutaway (sjakett). Det er self snakk om mye finere dress enn dressmann-dresser icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin, ja, men det er IKKE en sjakett. En sjakett ligner veldig på en pingvindress/kjole-og-hvitt men er som regel grå og med stripete bukser.

Om dette er en Tuxedo vet jeg heller ikke (eller smoking.) Kanskje det bare er en pen dress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det samme hadde min kjære mann på seg når han giftet seg. Antrekket har inget navn, og er således ikke et formelt antrekk. Dvs forlovere og fedre står friere med tanke på om de vil ha smoking eller dress.

Hvis dere kjører dresskoder, noe som jeg synes er tull, så er det må dere ikke intitere til galla, da dette ikke hører under galla. Til dette antrekket bør nok kanskje heller ikke resten av følge, dvs forlover, evt far ha sjakett. Smoking går fint! Selv om det egentlig er et antrekk som ikke skal brukes i kirken på dagtid. (Ps Skrev det bare til de som er opptatt av kleskoder, men dere vet det vel alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...