AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Den siste tiden har jeg vært så umotivert. Trøtt, sliten, trist - tårene sitter lett, lei og bare generelt nedfor. Er et ork å komme seg ut av senga på morgenen, et ork å gå på jobb, gå på butikken. Blir også kjempe trøtt og sliten når jeg kommer hjem, og vil bare slenge meg på sofaen/senga for å sove. Det rare her er at det er først nå det siste halvåret at ting begynner å falle på plass. Har vært gjennom mye de siste årene som har vært vanskelig, men som jeg har kommet meg gjennom med "hodet på plass" og egentlig klart å være positiv til at det vil bli bedre. Har også to barn som alltid har vært motivasjon til å "henge sammen". Og nå som vi endelig kan se fremover føles alt så mørkt og tungt. Jeg har aldri hatt noe depresjon tidligere, og er litt redd for at dette kan være en begynnende depresjon? Har også begynt å ta vitaminer i tillfelle det er grunnen. Jeg har p-stav, har hatt halvannet år nå uten å føle meg slik, og er derfor heller ikke gravid (som kunne vært en forklaring). Føler meg bare helt totalt utslitt.. Tok egenmelding på jobb sist helg rett og slett fordi jeg ikke klarte å finne motivasjon eller styrke til å gå, og nå føler jeg jo selvsagt enorm skyldfølelse for dette også.. Anonymkode: f2c8b...f2e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 På tide å gå til legen og sjekke om du har vitaminmangel (i stedet for å bare anta og ta tilfeldige piller), og forklare problemet der Det kan være så enkelt som d-vitaminmangel, eller noe mer avansert som stoffskifte. Uansett, ta deg en tur du. Anonymkode: a90e6...27f 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Ikke helt uvanlig at man mobiliserer reservekrefter når man er i en presset situasjon, men merker hvor sliten man egentlig er når ting roer seg. Vær snill med deg selv. Og ta en tur til fastlegen for å utelukke at det er sykdom, vitaminmangel eller hormoner i ubalanse. Anonymkode: 47402...b24 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå