AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Del Skrevet 19. oktober 2020 Er det sosialt akseptert å gi barnet samme navn som andre barn i omgangskretsen? Er et helt vanlig navn. Ikke oppkalling, har bare innsett at det er et fint navn som vi også gjerne kunne brukt. Anonymkode: 1c4da...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amélie La Croix Skrevet 19. oktober 2020 #2 Del Skrevet 19. oktober 2020 Det er navn, ikke den sprettballen med mest sprett i. Dårlig metafor, beklager, men det er litt sånn - ingen har rett på et navn bare fordi "Vi tok det først" eller lignende. Synes dere navnet er fint bør dere bruke det. Synes jeg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. oktober 2020 #3 Del Skrevet 19. oktober 2020 Ingen eier et navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Del Skrevet 19. oktober 2020 Er det en nær venninne? Nær familie? Vil barna ha mye med hverandre å gjøre? Hvis ja; nei, da ville jeg ikke valgt samme nei. Om svaret er nei, da kunne jeg valgt det. Anonymkode: 20ba4...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. oktober 2020 #5 Del Skrevet 19. oktober 2020 Ingen eier navn, så man kan kalle ungene sine hva man vil. Av praktiske hensyn bør man likevel kanskje unngå å gi ungene samme navn som jevnaldrende barnet kommer til å ha mye kontakt med (søskenbarn, barna til venner). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå