AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Noen med helseangst her som vil dele litt om hva som hjelper dere? Jeg har innsett at jeg har alvorlig helseangst og trenger hjelp for å takle det. Hvordan går man frem? Anonymkode: e02d0...bac
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Innser at du kommer til å kubbe inn før eller siden allikevel? Hva så om du blir syk? Da tar du det som det kommer og all bekymringen på forhånd var bortkastet. Se for deg at du ble alvorlig syk. Hvordan ville du håndtert det? Anonymkode: d3d8b...b07
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Det finnes et selvhjelpskurs for dette på NHI.no, har du sett på det? Men hvis du har alvorlig helseangst så ville jeg kanskje startet hos fastlegen og spurt om en henvisning til f.eks. DPS. https://nhi.no/psykisk-helse/kognitiv-terapi/ Anonymkode: 4be49...f8e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Les Ingvard Wilhelmsen sine bøker og takk meg senere! Anonymkode: abee6...c5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå