Gå til innhold

Hva foretrekker du? (Kvinner)

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg er det ikke bra om den er for lang. Det gjør bare vondt. 13-max 16 cm og litt tykk er favoritt.. 

Anonymkode: b40a2...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en vesentlig forskjell på de tingene.. En penis spiller en aktiv rolle i sex. Hvordan kjønnsleppene ser ut har lite å si på hvor godt sex er vs stor eller liten pikk.. 

Anonymkode: e1602...58f

Okei størrelsen på vaginaen hennes da hvis du vil kverrulere da.. Har vært med damer som ikke har vært kompatible med meg. Enten at de hadde for kort og trang vagina til at sexen ble noe bra og også opplevd ei som var veldig vid der jeg ikke fikk noe ut av sexen. Du vet at alle kviner er like forskellige der nede som menn?

Anonymkode: 99d19...d16

Skrevet

Mannens går noe mot venstre, aldri noe jeg har tenkt over før nå når jeg leste denne tråden. Liker en tykk pikk, rundt 16-17 cm lang. Har blitt tilfredsstilt av en sånn en i over 17 år, ingenting å utsette på den.

Men av andre jeg har ligget med er jo preferansen den samme. Det må være en tjukk en.

Anonymkode: dabfa...4e1

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannens går noe mot venstre, aldri noe jeg har tenkt over før nå når jeg leste denne tråden. Liker en tykk pikk, rundt 16-17 cm lang. Har blitt tilfredsstilt av en sånn en i over 17 år, ingenting å utsette på den.

Men av andre jeg har ligget med er jo preferansen den samme. Det må være en tjukk en.

Anonymkode: dabfa...4e1

Hvor tykk da? Har opplevd å være for tykk, så ikke alle som har en vagina der tykk er å foretrekke da.

Anonymkode: 99d19...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...