Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Hva er den beste formen på penis? Jeg er kun nyskjerrig. Ikke ut etter noen historier eller runketråd. Jeg ønsker kun seriøse svar helst med en begrunnelse på hvorfor du mener det du mener Grunnen til at jeg spør er vel kun fordi min krummer til venstre. (Ikke noe alvorlig) Har både fått skryt å noen som ikke er så fan av det.
Gjest Middelmådig Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 En som krummer oppover mot ens egen navle.
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, Middelmådig skrev: En som krummer oppover mot ens egen navle. Er det fordi den treffer G-punktet?
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, Middelmådig skrev: En som krummer oppover mot ens egen navle. Hvordan er det å suge en sånn feks?
Gjest Middelmådig Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, ManMythLegend skrev: Er det fordi den treffer G-punktet? 🤷🏼♀️ Du spurte hva jeg foretrakk, ikke hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 Litt tykk hele veien og penishodet like tykk. Rundt 16 cm er fin lengde. Værste som er er lang, men tynn penis. Eller peniser som ser deformerte ut. Typ lang og tyn, men tykt hode. Ser bare rart ut. Anonymkode: 5a622...205
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, Middelmådig skrev: 🤷🏼♀️ Du spurte hva jeg foretrakk, ikke hvorfor. Om du leser så skrev jeg også "Helst begrunnelse hvorfor" Men respekterer selvfølgelig at du ikke ønsker å utdype Takk for svar!
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt tykk hele veien og penishodet like tykk. Rundt 16 cm er fin lengde. Værste som er er lang, men tynn penis. Eller peniser som ser deformerte ut. Typ lang og tyn, men tykt hode. Ser bare rart ut. Anonymkode: 5a622...205 Hehe, ja det skjønner jeg. Hva om den krummer til venstre, er 15cm i omkrets, litt større hode samt 19-20cm? Er det ideelt?
Gjest Middelmådig Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, ManMythLegend skrev: Om du leser så skrev jeg også "Helst begrunnelse hvorfor" Men respekterer selvfølgelig at du ikke ønsker å utdype Takk for svar! Jo svaret er at jeg vet ikke. 😆
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #11 Skrevet 19. oktober 2020 6 minutter siden, ManMythLegend skrev: Hehe, ja det skjønner jeg. Hva om den krummer til venstre, er 15cm i omkrets, litt større hode samt 19-20cm? Er det ideelt? Nei Anonymkode: 5a622...205 1
SlemUlv Skrevet 19. oktober 2020 #12 Skrevet 19. oktober 2020 Krum oppover er nice, treffer alle de rette plassene. Men det betyr ikke at andre ikke kan være nice også 1
Milky Skrevet 19. oktober 2020 #13 Skrevet 19. oktober 2020 Det beste er de som «bøyes» oppover.. treffer sykt bra. Også at den er tjukk😂 vil heller ha en mindre og tykk penis enn en lang og tynn. Helst ikke for lang eller for kort.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #14 Skrevet 19. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt tykk hele veien og penishodet like tykk. Rundt 16 cm er fin lengde. Værste som er er lang, men tynn penis. Eller peniser som ser deformerte ut. Typ lang og tyn, men tykt hode. Ser bare rart ut. Anonymkode: 5a622...205 Syns du lange tynne kjønnslepper ser like rart ut? Et kjønnsorgan vinner sjelden en skjønnhetskonkurranse uansett. Anonymkode: 99d19...d16
Gjest Chroma Skrevet 19. oktober 2020 #15 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg kan ikke forstå meningen med sånne tråder. Jeg ser jo at du, ts, egentlig ønsker å vite om penisen din er «godkjent» eller ikke i måten du spør på, men folk som lager slike tråder tenker aldri på hvordan det føles for de guttene/mennene som har en sånn penis som beskrives som ikke bra nok, ikke digg osv.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #16 Skrevet 19. oktober 2020 Det ideelle er at den blir fort stiv av min tilstedeværelse. Det er det som er viktigst, utseende er mindre viktig. Anonymkode: 6e09c...27d 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #17 Skrevet 19. oktober 2020 41 minutter siden, Chroma skrev: Jeg kan ikke forstå meningen med sånne tråder. Jeg ser jo at du, ts, egentlig ønsker å vite om penisen din er «godkjent» eller ikke i måten du spør på, men folk som lager slike tråder tenker aldri på hvordan det føles for de guttene/mennene som har en sånn penis som beskrives som ikke bra nok, ikke digg osv. De klarer ikke å sette seg inn i hvis rollene blir snudd om på og noen spør menn hva som er finest av korte eller langr indre kjønnslepper eller farge osv. Smaken er som baken så ser ikke poenget i å si hva som er fint siden det er individuelt. Anonymkode: 99d19...d16 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #18 Skrevet 20. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De klarer ikke å sette seg inn i hvis rollene blir snudd om på og noen spør menn hva som er finest av korte eller langr indre kjønnslepper eller farge osv. Smaken er som baken så ser ikke poenget i å si hva som er fint siden det er individuelt. Anonymkode: 99d19...d16 Det er jo en vesentlig forskjell på de tingene.. En penis spiller en aktiv rolle i sex. Hvordan kjønnsleppene ser ut har lite å si på hvor godt sex er vs stor eller liten pikk.. Anonymkode: e1602...58f 2
Gjest Chroma Skrevet 20. oktober 2020 #19 Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en vesentlig forskjell på de tingene.. En penis spiller en aktiv rolle i sex. Hvordan kjønnsleppene ser ut har lite å si på hvor godt sex er vs stor eller liten pikk.. Anonymkode: e1602...58f Det er fortsatt ikke noe mannen kan gjøre noe med. Han har den penisen han har og kvinner liker forskjellige.
IkkeAnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #20 Skrevet 20. oktober 2020 20 hours ago, ManMythLegend said: Hva er den beste formen på penis? Jeg er kun nyskjerrig. Ikke ut etter noen historier eller runketråd. Jeg ønsker kun seriøse svar helst med en begrunnelse på hvorfor du mener det du mener Grunnen til at jeg spør er vel kun fordi min krummer til venstre. (Ikke noe alvorlig) Har både fått skryt å noen som ikke er så fan av det. Jeg har nok ikke noen eksempel på ideal form, men hadde iallfall fått skikkelig vondt om det hadde krummet til venstre. Det viktigste av alt er god kommunikasjon og kjemi, da kan nesten hva som helst føles bra ut uansett 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå