AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Del Skrevet 19. oktober 2020 Det er bittersøtt å drømme om min avdøde bestefar. Jeg tror ikke på overnaturlige eller åndelige, men det er så trist og godt å se han i drømmene mine. Hver gang jeg ser han i drømmene, sier jeg ofte "men du er død, dette er ikke logisk", men så gir jeg blaffen og får trøsende ord fra han mens jeg gir han en klem. Jeg savner han enormt mye. Ta vare på familien deres, om det er foreldre eller besteforeldre også videre. Plutselig er de borte. Han døde veldig tidlig på grunn av hjerteinfarkt. 🧡 Anonymkode: eec27...857 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg har en tro som sier at ånden eller sjelen til den som dør, kan besøke oss i drømmer. Tror han nettopp gjør det. Anonymkode: d1704...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 19. oktober 2020 #3 Del Skrevet 19. oktober 2020 Du er ikke alene, vi er flere som har det sånn, vi er ikke løsrevet fra våre forfedre, men bærer endel av deres dna inne i oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 19. oktober 2020 #4 Del Skrevet 19. oktober 2020 Bestefaren min døde i 97. Jeg husker veldig lite om han, og jeg er 29 nå snart. Ble født i 1991. Og jeg har drømmer om han av og til, og det er godt og se han igjen i drømmene. Husker han akkuratt som eg så han på gamlehjem. Det er selvfølgelig tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå