Gå til innhold

Gave på utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det vanlig å stille med gaver på utdrikningslag? I tillegg til opplevelsen og kosen liksom?

Anonymkode: cd996...25e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det i de utdrikningslagene jeg har vært i. Har kun opplevd at den samlede prisen for mat, aktiviteter og lignende deles likt på alle deltakerne unntatt bruden, og at det på en måte er "gaven".

Anonymkode: 7d1ae...730

Skrevet

Ikke gave som i «noe fint til bruden», men har vært med på en slags gavelek i utdrikningslag. Da har alle med seg en liten ting, også skal bruden gjette hvem den er fra. Så selve tingen symboliserer noe som brud og gjest har opplevd sammen og bruden skal forsøke å resonnere seg frem. Da kan «gaven» være alt fra en spesiell sjokolade/godteri, en type drikke, et kart, en suvenir, etc etc. Noe som gjør at bruden husker en historie eller en opplevelse hun har hatt med deg.

Anonymkode: 7c062...303

• Liker 1
Skrevet
På 18.10.2020 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Hei. Er det vanlig å stille med gaver på utdrikningslag? I tillegg til opplevelsen og kosen liksom?

Anonymkode: cd996...25e

Nei.

Skrevet
On 10/18/2020 at 11:27 PM, AnonymBruker said:

Ikke gave som i «noe fint til bruden», men har vært med på en slags gavelek i utdrikningslag. Da har alle med seg en liten ting, også skal bruden gjette hvem den er fra. Så selve tingen symboliserer noe som brud og gjest har opplevd sammen og bruden skal forsøke å resonnere seg frem. Da kan «gaven» være alt fra en spesiell sjokolade/godteri, en type drikke, et kart, en suvenir, etc etc. Noe som gjør at bruden husker en historie eller en opplevelse hun har hatt med deg.

Anonymkode: 7c062...303

Dette har jeg også vært med på på utdrikningslag. Aldri gaver utenom det.

Anonymkode: e11cb...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...