AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Valpen biter i buksebeina og hun har nå ødelagt 9 bukser. Det er hull i alle buksene mine. Hva bør jeg gjøre? Jeg glemmer hvilke bukser hun har ødelagt og glemmer å bytte bukse fordi jeg er så glemsk Anonymkode: 2a3db...310
Amélie La Croix Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Har hun leker hun kan tygge på? Som regel biter valper fordi de klør i tennene. Uansett så er det nok bare en fase hun må igjennom, sånn er det jo med valp. Man må regne med at noe kommer til å bli ødelagt.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Hun biter kun når vi går tur. Vondt er det også siden hun henger fast i leggen min Anonymkode: 2a3db...310
Amélie La Croix Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun biter kun når vi går tur. Vondt er det også siden hun henger fast i leggen min Anonymkode: 2a3db...310 Da ville jeg prøvd å starte med litt trening på tur, for å få oppmerksomheten hennes bort fra buksebeina. Opplevde noe lignende med en boxergutt jeg hadde (ikke at han bet, men han fant dårlig atferd han fokuserte på). Det jeg gjorde var å holde en godbit i hånda, få han til å holde blikket på den, og gå et par meter. Gi han godbiten når han var flink, eller prøve på nytt når han ikke var så flink. Bare for å distrahere han. Det gikk en stund, men løste seg til slutt.
Tabris Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Her er en video som viser hvordan du kan trene valpen til å heller følge etter og se på deg i stedet for å bite deg i beina. Endret 19. oktober 2020 av Tabris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå