Gå til innhold

Nakenbilde!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig dude! Hadde nok bare droppa hele greia, ikke orket å bruke mer tid på å spekulere. Det er nok INGENTING galt med deg TS, han var rett og slett en drittsekk. De aller fleste har nok sendt ett nakenbilde og angret i ettertid, du er ikke alene om det. Og som en annen skriver, det er jo bare kropp, ingen krise :) 

Anonymkode: 72c5e...7fd

Skjønner at du skriver dette for å trøste.  Men kom an, de fleste sender faktisk ikke nakenbilde med ansikt til fremmede folk.  De fleste vet hvor fort slikt kan bli misbrukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Hannah80 skrev:

Skjønner at du skriver dette for å trøste.  Men kom an, de fleste sender faktisk ikke nakenbilde med ansikt til fremmede folk.  De fleste vet hvor fort slikt kan bli misbrukt. 

Trenger ikke nødvendigvis være fremmede og med ansikt for å angre.  Jeg har selv sendt uten ansikt til en god venn, hvor bildet ble vist rundt til alle. Feil skjer, men det blir ikke bedre av å begraves i skyld og forakt av den grunn. :) 

Anonymkode: 72c5e...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok nede på politistasjonen og anmelder deg for blotting.

Anonymkode: 5306b...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2020 den 15.31, AnonymBruker skrev:

Han er nok nede på politistasjonen og anmelder deg for blotting.

Anonymkode: 5306b...b70

Så tåpelig kommentar. Hvor gammel er du? 

 

 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre konstruktivt. Dersom han hadde likt meg hadde han kommentert ang bilde? Og så hvorfor maste han om bilde i lang tid da dersom han egentlig ikke brydde seg og det? Klarer ikke la vær å tenke på det. 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.10.2020 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Synes jeg fikk mye stygt her. 

Ja, dumt men håpte på litt støtte her. 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Du har utsatt deg for å bli spredt på nettet.så du har deg selv å takke,var direkte usmart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Tears in heaven skrev:

Du har utsatt deg for å bli spredt på nettet.så du har deg selv å takke,var direkte usmart

Ja, vet det ikke var smart. Men får ikke gjort noe med det nå, 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre konstruktivt. Dersom han hadde likt meg hadde han kommentert ang bilde? Og så hvorfor maste han om bilde i lang tid da dersom han egentlig ikke brydde seg og det? Klarer ikke la vær å tenke på det. 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Er du overvektig? Noe du ikke har fortalt han om på forhånd? Hadde han grunn til å bli skuffet? Har du gitt han riktig alder? Har han bare sett gamle bilder av deg tidligere?

Alt dette har jeg som mann vært ute for selv, noe som har ført til avvisning eller ghosting fordi det ikke samsvarte med beskrivelsen av personen.

Anonymkode: 27230...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2020 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Tuller du? 

Er det noen som virkelig gjør det mot andre? 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Det er jo klart at det er. 
Det ligger jo ute bilder av flere kjendiser som noen har delt. 
Vet i alle fall om både en Disney stjerne og en norsk håndballjente. Et enkelt søk, og da er bildene der. 
Er jo deilig med folk som liker å vise kroppen sin, men vær forsiktig om du ikke vil at hele verden skal se den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vet det ikke var smart. Men får ikke gjort noe med det nå, 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Du får ta det som en lærepenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du overvektig? Noe du ikke har fortalt han om på forhånd? Hadde han grunn til å bli skuffet? Har du gitt han riktig alder? Har han bare sett gamle bilder av deg tidligere?

Alt dette har jeg som mann vært ute for selv, noe som har ført til avvisning eller ghosting fordi det ikke samsvarte med beskrivelsen av personen.

Anonymkode: 27230...a55

Jeg er ikke tynn. Noen kilo for mye. Er ikke pen. Han har sett bilde av meg med klær. 

Tror du han gjerne lekte med meg? 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke tynn. Noen kilo for mye. Er ikke pen. Han har sett bilde av meg med klær. 

Tror du han gjerne lekte med meg? 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Hvis du enda ikke har fått noe tilbakemelding lekte han nok med deg ja.

Anonymkode: 06614...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du enda ikke har fått noe tilbakemelding lekte han nok med deg ja.

Anonymkode: 06614...b8b

Han skrev bare: var det så vanskelig. Ikke noe om takk eller fin eller noe. Han sa han skulle sende. Ikke gjorde han det og jeg har ikke spurt igjen om det. 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev bare: var det så vanskelig. Ikke noe om takk eller fin eller noe. Han sa han skulle sende. Ikke gjorde han det og jeg har ikke spurt igjen om det. 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Men snakker dere fremdeles sammen som før bildene, eller har det stilnet/forandret seg?

 

Anonymkode: 06614...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke tynn. Noen kilo for mye. Er ikke pen. Han har sett bilde av meg med klær. 

Tror du han gjerne lekte med meg? 

Anonymkode: 2c6e6...b7f

Hvis «noen kilo» for mye betyr at ansiktsbildene, som jeg regner med var nye, lyver veldig om hvordan kroppen ellers ser ut, skjønner jeg fyren.

Mange damer, og sikkert menn, gjør seg ekstra smale med klær, kameravinkel osv. men det lønner seg sjelden hvis virkeligheten er en helt annen.

Man blir bare skuffet og får enda lavere selvtillit.

Tror ikke han lekte med deg, men at han så for seg en annen kropp dessverre.

Folk er forskjellige, jeg foretrekker selv damer med litt ekstra fremfor syltynne sylfider.

Anonymkode: 27230...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...