Gå til innhold

Ømhet i et bryst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har de siste månedene hatt et ømt bryst, ømheten kommer og går litt. Kanske noe verre i forbindelse med menstruasjon, men ser ikke noe tydelig mønster ift når jeg kjenner mye og lite. Kan ikke kjenne noe tydelig kul, men kjennes kanskje som brystet er litt "hovent" noen ganger. Ellers ingen typiske krefttegn ift det kan lese meg til. 

Noen som har vært borti noe lignende? Hva skyldes det i så fall i deres tilfelle? Er 35 år med tre barn - flere år siden jeg ammet noen av dem. 

Anonymkode: 204ce...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare i det ene brystet? Isåfall ville jeg tatt det opp med legen. Kanskje det er pga prevesjon? Typisk rød alarm er det ikke. Men hvis det fortsetter, så gå til legen :)

Anonymkode: 570d2...04d

Skrevet

Brystkreft gjør normalt sett ikke vondt, så tror du kan se bort fra det i alle fall. Smerter er vel et av de siste symptomene som dukker opp der. Ville tatt det opp med legen så dere kan få undersøkt det. Jeg fant en ganske stor kul i brystet, og skjønte ut fra symptomene at det mest sannsynlig ikke var kreft, men jeg tenker det er bedre å sjekke én gang for mye enn én gang for lite. Skulle det være noe farlig er det best å finne det ut tidlig.

Anonymkode: 45606...afd

Skrevet

Kan mye mulig være cyste. Den kan være ømmere ved eggløsning f.eks, eller bortfallsblødninger og andre hormonelle svinginger

Anonymkode: 1eacd...067

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...