AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 For et par dager siden var jeg ute og gikk, og fikk øyet på en hund som jeg ble bekymret for. Eieren var tydelig alkoholiker/rusmisbruker og hunden var veldig tynn, halen helt nede og du kunne se på hele utrykket at hunden ikke hadde det bra! Får det ikke ut av hodet. De kom fra en blokk, men aner ikke om hunden bare hadde snust/tisset der. Vet jo ikke noe mer enn dette, men kan jo nogenlunde beskrive eier. Vurderte virkelig å kommentere hva jeg så, men kjente at jeg var litt redd for at hun skulle bli sint og evt bruke hunden mot meg! Tenkte jeg skulle prøve å gå samme tur til uka på samme tid (er ikke langt fra meg), men er det noe annet jeg kan gjøre? Kan man melde på et så tynt grunnlag? Glemmer bare ikke den triste holdningen og den tynne hunden😔 Anonymkode: 09967...4cd
little fairy Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Tror du og forsøke gå en daglig tur i samme område. Lettere om du har mer info. Og greit å vite at det er samme person som går tur med hunden, altså eieren. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Du kan melde til mattilsynet. Gå samme tur. Om du ser de igjen, følg etter på avstand for å se hvor de bor (kanskje du får tatt et bilde av hunden også?), eller slå av en prat med dama. Spør hvilken rase hunden er, lat som om du tenker å skaffe enda en hund og ble interessert i å høre hvilken rase hun har, lynne osv. Anonymkode: 81e57...47c 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Tusen takk for svar begge to🙌 Da prøver jeg det👍 Anonymkode: 09967...4cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå