Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Cerazette og blødninger etter samleie

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg går på Cerazette og har mistet mensen pga dette. Får mensen 1-2 ganger i året. Gått på pillene i 6 år. Plutselig begynte jeg å få blødninger etter sex, brunt.. Har nå gått over til mensen og mensensmertene er der. Hatt det i 4 dager. Er dette normalt? Eller bør jeg oppsøke lege? 

 

Var det helt tilfeldig at jeg fikk mensen? Hadde ikke hatt sex på 8 mnd

Anonymkode: ee8a9...1e7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...