Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Noen som har vært der? Hvordan var det der?
Smørblomsten Skrevet 29. juli 2005 #2 Skrevet 29. juli 2005 Ja var der for ca 3 år siden. Rolig, familievennlig, pent, koselige restauranter. Bodde i den enden av øya som var ca 1 t med buss fra flyplassen. Der det er mest charter visst. Anbefales. Men d er ingen party-øy
Smørblomsten Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 Ja var der for ca 3 år siden. Rolig, familievennlig, pent, koselige restauranter. Bodde i den enden av øya som var ca 1 t med buss fra flyplassen. Der det er mest charter visst. Anbefales. Men d er ingen party-øy
chriztine Skrevet 29. juli 2005 #4 Skrevet 29. juli 2005 Ja, har vært der. Er utrolig pent der. Vannet er utrolig klart og strendene er supre. Maten er helt ok, og pris nivået et lite hakk under Mallorca. Men som sagt ingen feste-øy. Anbefaler alle som reiser dit å leie en bil for å komme seg rundt. Ville bestilt hotel i Calan Bosch eller Cala Galdana.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå