Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har vært der? Hvordan var det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja var der for ca 3 år siden.

Rolig, familievennlig, pent, koselige restauranter.

Bodde i den enden av øya som var ca 1 t med buss fra flyplassen. Der det er mest charter visst.

Anbefales. Men d er ingen party-øy ;)

Skrevet

Ja var der for ca 3 år siden.

Rolig, familievennlig, pent, koselige restauranter.

Bodde i den enden av øya som var ca 1 t med buss fra flyplassen. Der det er mest charter visst.

Anbefales. Men d er ingen party-øy ;)

Skrevet

Ja, har vært der.

Er utrolig pent der. Vannet er utrolig klart og strendene er supre.

Maten er helt ok, og pris nivået et lite hakk under Mallorca.

Men som sagt ingen feste-øy.

Anbefaler alle som reiser dit å leie en bil for å komme seg rundt.

Ville bestilt hotel i Calan Bosch eller Cala Galdana.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...