Gå til innhold

Utslitt etter operasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er 12 dager siden jeg ble operert,  buksnitt og total hysterektomi.  Jeg har hatt moderat med smerter men er totalt utslitt,  er dette vanlig? Er sykemeldt 6 uker. Skal fjerne agraffene neste uke, er de smertefullt?  Ingen komplikasjoner med operasjonenssåret og litt blødning men ikke mye. Et par dager etter kateter ble fjernet svir det når jeg tisser  hva kan det komme av? Noen som har gjort denne operasjonen og kan dele noen erfaringer? 

Anonymkode: 26b73...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som du har en infeksjon på gang. Etter det du skriver peker det mot en UVI. (Veldig vanlig etter kateter) Ville ringt legen i morgen tidlig og levert en urinprøve. En infeksjon sliter deg ut, og kan gå galt om du venter for lenge med behandling

Anonymkode: f7898...682

Skrevet

Kan høres ut som en mulig UVI ja.

Jeg har ikke hatt hysterektomi, men jeg har hatt keisersnitt og da var jeg totalt utslitt i lang tid. Var helt overrasket over hvor sliten jeg var. Det er ikke vondt å fjerne agraffer. Jeg var redd for det og hadde lest at det "lugget" litt, men jeg kjente ingenting. 

Anonymkode: cde6c...b7b

Skrevet

Vanlig å være utslitt etter en operasjon ja, kroppen har mye å jobbe med. Jeg fjernet endometriosevev og en stor cyste med kikkhull, og det tok 2-3 uker før jeg var meg selv igjen. Lå på sofaen og sov minst en stor middagslur helt til 2 uker. Og det var kikkhull.

Ville ha fått sjekket for UVI, men ellers høre på kroppen og hvile godt nå :) 

Anonymkode: 560fa...724

Skrevet

Ok, takk for svar allesammen!  Skal be om sjekk fir uvi hos legen. 

Skrevet

Jepp, ikke bare er du sliten pga påkjenningen, men du fikk vel narkose? Det sitter i kroppen ganske lenge, så du kan føle deg slapp i flere uker etterpå. God bedring:)

Anonymkode: af827...22f

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, ikke bare er du sliten pga påkjenningen, men du fikk vel narkose? Det sitter i kroppen ganske lenge, så du kan føle deg slapp i flere uker etterpå. God bedring:)

Anonymkode: af827...22f

Ja, fikk narkose, operasjon varte ca 3 timer.

Tusen takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...