AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg føler de aller fleste av dem har et mål om og bli gift. Nå tenker jeg ikke bare giftemål for og evt få tilgang til Europa, men også med damer fra deres eget land. Nå tenker jeg på muslimer først og fremst. Det får meg til og tenke at slike menn er jo det som er skikkelige menn. Som faktisk vil ha ei kone og leve med. Ikke slik som guttevalper her hjemme. Typisk tulle forlovelse. Forlover seg. Forlovet i mange år. Deretter blir det slutt. Helsikens guttunger vi har her. Er så fåtall med ordentlige menn i dette landet. Pyser med andre ord. Anonymkode: 2bf8f...8a4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 I disse landene finnes ikke konsepter som "kjærester" eller "samboer". De er enten gift eller fremmede. Ingenting i mellom. Anonymkode: 4799a...a6c 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Ja jeg unner deg absolutt en muslimsk mann. Tror du ville innse at det er et flott liv som kona hans. Anonymkode: 12acf...460 10
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Hvilken land er muslimer fra? Anonymkode: e145f...942
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I disse landene finnes ikke konsepter som "kjærester" eller "samboer". De er enten gift eller fremmede. Ingenting i mellom. Anonymkode: 4799a...a6c Kjærester jo. Enkelte steder. Men samboere. Nei Anonymkode: 2bf8f...8a4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg unner deg absolutt en muslimsk mann. Tror du ville innse at det er et flott liv som kona hans. Anonymkode: 12acf...460 Det er stor forskjell blant muslimske menn. Ts Anonymkode: 2bf8f...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler de aller fleste av dem har et mål om og bli gift. Nå tenker jeg ikke bare giftemål for og evt få tilgang til Europa, men også med damer fra deres eget land. Nå tenker jeg på muslimer først og fremst. Det får meg til og tenke at slike menn er jo det som er skikkelige menn. Som faktisk vil ha ei kone og leve med. Ikke slik som guttevalper her hjemme. Typisk tulle forlovelse. Forlover seg. Forlovet i mange år. Deretter blir det slutt. Helsikens guttunger vi har her. Er så fåtall med ordentlige menn i dette landet. Pyser med andre ord. Anonymkode: 2bf8f...8a4 Så da er du for masseinnvandring og islamifisering av samfunnet? Kanskje alle kvinner burde gå rundt med hodeplagg? Kanskje voldtekt burde bli lovlig, men offeret kan heller bli henrettet for utroskap dersom hun melder fra om voldtekt? Hvis ikke blir det vel pysete? Anonymkode: 128af...8cb 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #8 Skrevet 18. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er du for masseinnvandring og islamifisering av samfunnet? Kanskje alle kvinner burde gå rundt med hodeplagg? Kanskje voldtekt burde bli lovlig, men offeret kan heller bli henrettet for utroskap dersom hun melder fra om voldtekt? Hvis ikke blir det vel pysete? Anonymkode: 128af...8cb Dette er det ekstreme. Anonymkode: 2bf8f...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #9 Skrevet 18. oktober 2020 Antar du er jomfru da? Muslimske menn kan godt knulle løse vestlige jenter, men vil ha en ordentlig dame til kone. Anonymkode: c50d1...b20
isw Skrevet 18. oktober 2020 #10 Skrevet 18. oktober 2020 De har et mål om å bli gift, men neppe med deg. Mange av de har «mandat» fra familien om å ligge rundt før de skal gifte seg med en fra egen kultur. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #11 Skrevet 18. oktober 2020 Det er først når de er godt de får skikkelig makt og den sanne siden kommer frem. Anonymkode: adf00...db6 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #12 Skrevet 18. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det ekstreme. Anonymkode: 2bf8f...8a4 Det er ekte menn, som du sier. De sier det selv og. Når en har kommet seg dit du vil, så vil en komme seg et skritt til. Og et skritt til. Hvis du gir de en lillefinger så prøver de å sluke hele armen. Anonymkode: 128af...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #13 Skrevet 18. oktober 2020 For det handler ikke om å grader. Det er hieraki med en dominant og en underdanig eller så er det en likeverdig relasjon. Det er de som respekterer andre mennesker like mye som en selv som du kaller pyser. Og så vil ikke du gi respekt til noen. Hvert fall ikke den ene personen man står nærmest i livet. I mine øyne er det det som er feigt. Å ikke tørre å leve med noen med mindre en bruker vold og knekker de, og hvert fall ikke takle tanken på å dele makten og kontrollen 50% med den andre parten. Anonymkode: 128af...8cb
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #14 Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Antar du er jomfru da? Muslimske menn kan godt knulle løse vestlige jenter, men vil ha en ordentlig dame til kone. Anonymkode: c50d1...b20 Har ingenting med meg og gjøre. Muslimske menn tar faktisk steget og gifter seg som en ordentlig mann burde. Norske pyser forlover seg og går gjerne aldri videre. Det er jo en klar forskjell her. Ts Anonymkode: 2bf8f...8a4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #15 Skrevet 18. oktober 2020 Bare sett i gang og date en muslim. Håper du ikke gjør noe som gjør ham sjalu som f.eks. å snakke med en annen mann, for da ender du hodeløs. Anonymkode: 82ac6...a00
Gjest shash90 Skrevet 18. oktober 2020 #16 Skrevet 18. oktober 2020 Kommer an på hvilken muslimske menn du dater da. Noen er svært strenge, andre er mer åpne. Men jeg er ellers enig med deg at de tar ekteskap mer seriøs enn norske menn. Og kona og barna er alltid prioritert fremfor gaming eller guttetur. Vanskelig å finne en muslimsk mann som er en mellomting, spesielt hvis du er over 30 år. Alle de oppegående jeg kjenner er gift og stiftet familie, så jeg er også stuck med norske menn som vil kose og ha det gøy, og ikke vil forplikte seg 😅
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #17 Skrevet 18. oktober 2020 Mens vi i Europa holder på som en gjeng dyr, altså finner også tilfeldige partnere vi kan ha sex med, så er de aller fleste fra østen (asia og deler av afrika) mer opptatt av stabile familieliv. Ser at flere velger å være nedlatende, men faktum er at vårt samfunsmodell med tilfeldige knull er ikke bærekraftig i lengden. Mann45 Anonymkode: f4b57...4dc 2
Gjest TheCatLady Skrevet 18. oktober 2020 #18 Skrevet 18. oktober 2020 At de er mer seriøse tror jeg på siden de kanskje er oppvokst med mer tradisjonelle verdier, men jeg ønsker ikke å date religiøse menn og ser på datingapper eller -sider at mange av dem ikke kan skikkelig norsk. Det er relativt viktig at jeg forstår hva han skriver. Eller så kunne jeg sikkert ha vært sammen med en utenlandsk mann, men er skeptisk ofte på grunn av religion og kulturelle forskjeller.
Gjest shash90 Skrevet 18. oktober 2020 #19 Skrevet 18. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens vi i Europa holder på som en gjeng dyr, altså finner også tilfeldige partnere vi kan ha sex med, så er de aller fleste fra østen (asia og deler av afrika) mer opptatt av stabile familieliv. Ser at flere velger å være nedlatende, men faktum er at vårt samfunsmodell med tilfeldige knull er ikke bærekraftig i lengden. Mann45 Anonymkode: f4b57...4dc off det er så sant det du sier. Jeg mener absolutt ikke at muslimske menn er bedre enn nordmenn, men har sjeldent møtt muslimske menn som bare vil ligge. Tror også de har tatt meg mer seriøs da jeg selv kommer fra et muslimsk land. Mens norske menn tenker først og fremst sex og kos enn fremtiden, ikke alle, men sjeldent jeg treffer på de som vil etablere seg. Opplever at norske menn blir skremt så fort man nevner familie eller barn...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #20 Skrevet 18. oktober 2020 Hvorfor trekker du frem islam? ALLE religioner ønsker jo først og fremst at menn og kvinner skal gifte seg og danne familie, og holde seg så rene som mulig fremt til det. Det bunner i å opprettholde en samfunnsstruktur som er stabil, og religionen har som formål å innprente dette så tidlig som mulig. Det er jo en grunn til at religion står sterkest i fattige land, eller fattigere deler av velstående land, der folk er mer avhengige av disse rammene og har mindre valgfrihet. Anonymkode: 01728...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå