AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Noen her som har kjøpt boost på Tinder? Var det værdt det? Anonymkode: 0ecc6...464
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Det gir visst god effekt ja, men det er jo bare menn som trenger det. For kvinner er det helt unødvendig Anonymkode: 792d5...88e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Det gir visst god effekt ja, men det er jo bare menn som trenger det. For kvinner er det helt unødvendig Anonymkode: 792d5...88e Det er vel som du skriver at det kun er menn som trenger det. Dette er vel fordi kvinner har et betydelig bedre utvalg enn menn og at de er mer selektiv og mindre opptatt av utseendet som i hovedsak Tinder abserer seg på. Anonymkode: 0ecc6...464
Aliquis Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Prøvde Tinder Gull 1 mnd for å teste det ut, og da fulgte det med 1 boost. Gjorde at jeg fikk en 30 ish likes i perioden den var aktiv (som er 30 min om jeg husker rett), så det har jo en effekt, men det er godt mulig det fører til litt færre matcher i perioden etter du har brukt det. Vanskelig å si.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gir visst god effekt ja, men det er jo bare menn som trenger det. For kvinner er det helt unødvendig Anonymkode: 792d5...88e Det finnes mange inattraktive/feite kvinner også, det er ikke alle som tenner på alle kvinner, bare desperate mannfolk som de færreste kvinner vil ha, typ folk som sender dickpics og stemmer FrP. Man er bra naiv om man tror alle kvinner herjer på tinder, det er mange kvinner med snapfilter som ikke gidder å ta bilde av hele kroppen (catfishes). Mange kvinner er desperate som faen også, det har jeg god erfaring med. Velkommen til den virkelige verden. Anonymkode: 22581...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 Tror det er lurt jeg, både for kvinner og menn. Vi vet jo nå at selv om det blir "tomt" i bunken, så har du ikke sett alle i søkerangen din. Anonymkode: 7a6d7...f64 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er lurt jeg, både for kvinner og menn. Vi vet jo nå at selv om det blir "tomt" i bunken, så har du ikke sett alle i søkerangen din. Anonymkode: 7a6d7...f64 Dette stemmer. Jeg er kvinne og har testet boost når jeg syns det bare er de samme mennene som kommer om og om igjen. Da dukket det opp en god del nye i nærområdet her. Ble faktisk dating med en av matchene en stund også, til vi fant ut at vi var for ulike. Så en boost en gang i blandt tror jeg kan være verdt pengene. Men neppe å gjøre det veldig ofte. Anonymkode: c8412...de8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå