Gå til innhold

Hvilke typer kvinner har FF?

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å ha en fast FF, en å fortsette i den evige jakten etter en god, snill og ærlig mann. Blitt brukt og løyd til så ofte at jeg har mistet troen på at det finnes skikkelige menn. 

Ødelagt innvendig av å date, møte noen som sverger de er seriøse og så noen uker senere ghoster de. Og jeg er i 30 årene, voksne menn som er drittsekker nei takk.

Da vil jeg heller ha 1 FF som er ærlig om hva han vil og jeg får god sex. 

Anonymkode: aafde...82d

Hvorfor har du heller ikke sex med kvinner eller lar være å ha sex? Høres ut som du missliker alle menn sterkt, så klarer virkelig ikke se ponget.. Har du tenkt over at du kanskje går etter feil type menn og at mange kvinner har samme partner livet ut? Blir frustrert over at enkelte skylder alt på menn når de åpenbart har valgt feil type menn.

Anonymkode: b2051...f70

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg ofte er kåt og elsker sex. Har ff til jeg forhåpentligvis finner mannen i mitt liv. 

Anonymkode: 1d8a4...d9f

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du heller ikke sex med kvinner eller lar være å ha sex? Høres ut som du missliker alle menn sterkt, så klarer virkelig ikke se ponget.. Har du tenkt over at du kanskje går etter feil type menn og at mange kvinner har samme partner livet ut? Blir frustrert over at enkelte skylder alt på menn når de åpenbart har valgt feil type menn.

Hva hvis man blir dumpet av de gode og snille gang på gang? Og nei, jeg er ikke heks selv. Jobbet mye med meg selv, blir dumpet av de snille. 

Anonymkode: 5e078...2b4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis man blir dumpet av de gode og snille gang på gang? Og nei, jeg er ikke heks selv. Jobbet mye med meg selv, blir dumpet av de snille. 

Men har du egentlig reflektert hvorfor noen av dine veninner klarer å være i stabile forhold og ikke du? Ofte så klarer man desverre ikke å se seg selv fra et "fugle perspektiv", så man tror man er "perfekt", selv om ting tyder på at det ikle er så enkelt som så. 

I min omgangskrets har de kvinnene som alltid sliter i forhold trekk som er mindre positive. De er ofte drama queens, har dårlige holdninger til menn, sjalu, klager på sex og krangler lett med folk osv.

Sier ikke at du har disse trekkene, men anbefaler deg å prøve å analysere deg selv og din tilnærming til menn. 

Skrevet

Det er nok ingen stereotype kvinner som ønsker ff. Kommer mye an på situasjonen de er i. Kvinner som f.eks ikke har funnet en egnet kjærste, kan ha en ff. I min tid som singel hadde jeg ikke et stort ønske om å bare være ff, men det kunne starte på denne måten, med sex og det fortsatte ofte slik.. Synes det var vanskelig å unngå å bli følelsesmessig involvert. I mitt tilfelle var det håpløst. Endte ofte med at jeg ville noe mer, hver gang. Ble litt frustrasjon og kjærlighetssorg ut av det. 

Anonymkode: e651a...42e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at personer som har lyst på sex, men ikke orker ons eller kjæreste, har ff.. 😛 

• Liker 2
Skrevet
På 18.10.2020 den 3.47, AnonymBruker skrev:

Bedre å ha en fast FF, en å fortsette i den evige jakten etter en god, snill og ærlig mann. Blitt brukt og løyd til så ofte at jeg har mistet troen på at det finnes skikkelige menn. 

Ødelagt innvendig av å date, møte noen som sverger de er seriøse og så noen uker senere ghoster de. Og jeg er i 30 årene, voksne menn som er drittsekker nei takk.

Da vil jeg heller ha 1 FF som er ærlig om hva han vil og jeg får god sex. 

Anonymkode: aafde...82d

Om en mann hadde vært virkelig betatt og syntes du var "amazing", så hadde han ikke behøvd å sverge på noe som helst.

Anonymkode: b7c97...cf3

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har du egentlig reflektert hvorfor noen av dine veninner klarer å være i stabile forhold og ikke du? Ofte så klarer man desverre ikke å se seg selv fra et "fugle perspektiv", så man tror man er "perfekt", selv om ting tyder på at det ikle er så enkelt som så. 

I min omgangskrets har de kvinnene som alltid sliter i forhold trekk som er mindre positive. De er ofte drama queens, har dårlige holdninger til menn, sjalu, klager på sex og krangler lett med folk osv.

Sier ikke at du har disse trekkene, men anbefaler deg å prøve å analysere deg selv og din tilnærming til menn. 

De jeg kjenner som er i forhold er utro... og behandler sine menn som dritt. 

så ja, jeg har jobbet med meg selv. Har jo flere ganger sagt til meg selv: vil jeg datet en person som meg selv?  

han fine flotte fyren som dumpet meg ble sammen med en dame som er utro mot han. De velger jo de verste damene, og snille damer velger drittsekker. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så ja, jeg har jobbet med meg selv. Har jo flere ganger sagt til meg selv: vil jeg datet en person som meg selv?  

han fine flotte fyren som dumpet meg ble sammen med en dame som er utro mot han. De velger jo de verste damene, og snille damer velger drittsekker. 

Blir lettere sjokka

Anonymkode: 8b00d...43e

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke er mer verdt enn et ligg bestemmer du selv

Anonymkode: b7c97...cf3

Skrevet

Så mange fordommer og behov for å slenge drit.... Hva er det med dere? 

Min historie er; 

Var i et fint og nært forhold, men vi var for unge, og vokste fra hverandre.

Var i to korte forhold på rappen etter dette, for tidlig, var ikke klar for noe nytt, og de var ikke helt rett heller. Ingen utroskap eller bråk. Et brudd der vi var enige, ett brudd der han tydeligvis hadde lagt alt for mye i det. 

Ville være alene en stund. Ønsket ikke one-night stand, og utryggheten i det. Så hadde en fast ff, som etterhvert ble byttet ut med en ny ff i og med at han ble for følelsesmessig involvert.  

Var ikke klar for noe nytt, elsket singellivet med en ff som backup. Men traff så verdens beste mann, avsluttet det umiddelbart med ff. Og har nå vært lykkelig gift i 14 år. 

Alt til sin tid. 

Anonymkode: 2e260...712

• Liker 4
Skrevet

I min omkrets har folk ff fordi de enten har blitt så slitne av all datinga som tar mer enn det gir, eller så føler de ikke at de har tid til et skikkelig forhold fordi de egentlig trives godt der de er nå. Disse damene er det ingenting unormalt med, men de finner seg ikke i bullshit.

Anonymkode: 1bd4f...795

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje på tide å endre omgangskrets da, siden dette ikke skjer i min omgangskrets. Ville ikke vært bekjent med folk som holder på sånn du beskriver.

Gjest Alterego666
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bytte miljø?

Skrevet

Like variert som så mye annet, mange forskjellige grunner.

For min del, poly og dermed ikke noe ønske om kun en relasjon, hverken i forhold eller som singel.  Treffer noen veldig få, som jeg er veldig trygg på i seksuell setting, vi vet jo hvor vi har hverandre følelsesmessig... 

Vet at ene på sikt ønsker et forhold, men tiden er ikke inne for det pr nå for oss.... Så det handler ikke om noen kjekke som kunne er interessert i sex men ikke forhold.

Skrevet

Masse rare fordommer her. Har ff fordi jeg er singel, men ikke ønsker et kjæresteforhold nå. Synes det er trygt og fint å ha en fast jeg møter, og slippe ONS og styret med dating osv. Funker v bra for begge- opplever også at det grumset som kan komme i veien for god sex i et forhold ikke er der, så sexen er veldig bra. Jeg er en «normal» oppegående dame som har vært i lengre forhold. 

Anonymkode: 9eadd...05e

• Liker 3
Skrevet

Masse rare fordommer her. Har ff fordi jeg er singel, men ikke ønsker et kjæresteforhold nå. Synes det er trygt og fint å ha en fast jeg møter, og slippe ONS og styret med dating osv. Funker v bra for begge- opplever også at det grumset som kan komme i veien for god sex i et forhold ikke er der, så sexen er veldig bra. Jeg er en «normal» oppegående dame som har vært i lengre forhold. 

hvorfor ble dere to FF, kjent hverandre lenge?

Anonymkode: 8b00d...43e

Skrevet

Jeg er helt enig i dette, men mitt poenget er at man møtes kun når man har sex. Man er sexpartnere, ikke gode venner. Men vi koser sammen etter sexen, det er viktig.

Så ikke møtes mer enn maks 1 gang i uken, beholde spenningen.

Sex i forhold kan faktisk være dårligere, da slipper man seg kanskje ikke like mye løs pga man har en helt annen relasjon.

Anonymkode: 908ee...349

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...