AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Er dem som kan levere på bakgrunn av utseende og kan få den de vil ha? Hva er målet? Anonymkode: 8b00d...43e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Målet er sex. Hvilken type kvinne? Kvinner er, akkurat som menn, individer. De kvinnene som vil ha en fast sexpartner som kjenner noen som de har et forhold til som vil det samme som de, har en PV. Anonymkode: 21dad...506 9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Det er kvinner som er veldig kravstore på utseende, og som ikke har sjans på forhold med de kjekkeste mennene. Derfor har de sex med dem i stedet, da det ikke krever et bra utseende Anonymkode: a3270...570 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 De som ikke har det bra hjemme og av årsaker ikke går? Anonymkode: e6635...173 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #5 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg har det fordi jeg synes det er greit å ha sex med en fast person, samtidig som jeg ikke ønsker kjæreste. Anonymkode: b4885...253 19
Hjertedilla Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 Fordi det er så lettvint!? 🤷♀️ Og fordi jeg liker ham veldig godt! Sexen er veldig bra også. Ser liksom ikke noen bakdeler med å ha FF, så lenge man er enige om eksklusivitet, slik vi er. 8
Bamseklemmer Skrevet 17. oktober 2020 #7 Skrevet 17. oktober 2020 Noen kvinner er redd for rykte sitt og det er jo en viss risikosport også å ha en FF... Så det ligger ikke for alle å ha et FF-forhold, jeg foretrekker heller en venn som man er redd for å miste. Da slapper iallefall jeg best av, og gir alt jeg kan for at hun skal ha det bra som mulig... sånt blir det godt vennskap av, og det er jo så behagelig å ha noen man stoler på. Jeg synes også at troskap med den man har sex med er viktig, enten det er FF eller en venn, så slipper man slike sjalusidramaer🤭 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #8 Skrevet 17. oktober 2020 Hva er problemet? Frivillig og trygg sex med en fast person som man stoler på? Alle slags kvinner har FF. Anonymkode: 9f0ba...905 9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #9 Skrevet 17. oktober 2020 For noen absurde svar enkelte vrenger ut av seg. Kvinner som har FF er kvinner som ser seg i stand til å nyte sex med en fast partner uten at det nødvendigvis innebærer de sterkeste følelsene, les: kjærlighet. Noen kvinner synes dette blir vanskelig, feil eller unaturlig. Andre kvinner ønsker seg sex i perioder hvor de ikke er i et kjærlighetsforhold. Sex kan nytes med en man ikke elsker. For meg er det iallefall slik. For andre er det uforståelig, det lever jeg greit med. 🙂 Anonymkode: f55ee...55a 15
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #10 Skrevet 17. oktober 2020 Typisk for slike kvinner er at de gjør alt for å være spennende og trendy. Noe de kan skape drama rundt. Formidle på some, gjøre seg interessante, være midtpunkt. De søker primitiv lokal berømmelse, da noe mer er uoppnåelig. Anonymkode: 00b09...3dc
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #11 Skrevet 17. oktober 2020 Min erfaring er at det er de kvinnene uten penis som gjerne har ff. Anonymkode: 7be4c...590 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #12 Skrevet 17. oktober 2020 Type kvinner som liker og setter stor pris på sex og har respekt for egen seksualitet, men ikke har truffet den de vil være kjæreste med. Det burde ikke være negativt om dette er noe de bevisst har valgt og takler godt. Tvert imot. Anonymkode: 42e96...17c 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #13 Skrevet 18. oktober 2020 Bedre å ha en fast FF, en å fortsette i den evige jakten etter en god, snill og ærlig mann. Blitt brukt og løyd til så ofte at jeg har mistet troen på at det finnes skikkelige menn. Ødelagt innvendig av å date, møte noen som sverger de er seriøse og så noen uker senere ghoster de. Og jeg er i 30 årene, voksne menn som er drittsekker nei takk. Da vil jeg heller ha 1 FF som er ærlig om hva han vil og jeg får god sex. Anonymkode: aafde...82d 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #14 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg ser ingenting galt med at kvinner har en fuckfriend. Kvinner har lov til å nyte sex og å føle nærhet. Er mye bedre å ha en fast å knulle med enn å ligge rundt med mange og spre sykdommer. Kunne selv tenke meg en FF om jeg fant noen, men det måtte vært en jeg hadde kjemi med og som jeg følte meg trygg på. Faren er at jeg uansett vil utvikle følelser, for det er sånn jeg er skapt. Klarer ikke ha sex uten at det er følelser involvert. Anonymkode: 37bf7...aa3 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #15 Skrevet 18. oktober 2020 Kjenner knapt noen som ikke har hatt det i single-perioder. Ikke at man har en fast avtale, nødvendigvis, men at man alltids har noen man kan kontakte om behovet er der. Kombinasjonen av at man ikke orker one-night og byen og risiko for drittsekker. Og at man ikke har noe fast eller seriøst på gang akkurat da. Anonymkode: 2e260...712 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #16 Skrevet 18. oktober 2020 De som er håpløst forelsket i en de ikke kan få, og som bare vil ha noe fysisk med noen andre mens de egentlig drømmer om at han som ikke vil ha dem en dag skal ombestemme seg og bli sammen med dem. Anonymkode: 79a30...c6f 1
Elaine Marley Skrevet 18. oktober 2020 #17 Skrevet 18. oktober 2020 Tråden er ryddet nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #18 Skrevet 18. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: De som er håpløst forelsket i en de ikke kan få, og som bare vil ha noe fysisk med noen andre mens de egentlig drømmer om at han som ikke vil ha dem en dag skal ombestemme seg og bli sammen med dem. Anonymkode: 79a30...c6f denne traff meg så i hjertet. Gjorde vondt å lese sannheten. Anonymkode: 5e078...2b4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #19 Skrevet 18. oktober 2020 Herregud, for noen svar det kommer i denne tråden. 😜 😆 Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har en ff fordi jeg savner nærhet og menneskelig kontakt, men av forskjellige årsaker ikke er i stand til å gå "all in" i et forhold for tiden. ONS trives jeg dårlig med. Heldig som jeg er viste det seg at en av mine veldig få single kamerater trengte det samme. Så nå møtes vi i ny og ne, koser oss sammen fritt for forpliktelser og krav (med sex og/eller sofakos ettersom hva humøret tilsier), og mitt liv er i alle fall mye bedre enn det var for bare kort tid siden. Anonymkode: efff0...745 6
herzeleid Skrevet 18. oktober 2020 #20 Skrevet 18. oktober 2020 Kommer nok litt an på om en mener de som har valgt å ha en FF eller de som uforvarende er blitt det. Førstnevnte er nok ofte de som ikke ønsker forhold men fortsatt vil ha og trenger sex og som klarer å skille sex og (andre) følelser, samt har et noe mindre eksklusivt forhold til sex og kropp. Sistnevnte kan nok være mange ulike, men vil tro det ofte er kvinner som sliter med å finne noen som vil binde seg til dem, har for høye forventninger til en partner i forhold til hva en selv leverer eller rett og slett er uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå