Gå til innhold

Hund med magekatarr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Den lille gutten(hund) min ble veldig dårlig i magen på torsdag og i går oppsøkte jeg veterinær. Veterinæren mente han har magekatarr og at han må få i seg mye vann. Han drikker mye, noe som er bra. Men han spiser ingenting og spesialforet jeg kjøpte går ikke ned. Jeg har forsøkt å blande foret med vann for å se om det frister mer men, han vil rett og slett ikke spise... Vann er hovedprioritet men han må jo få i seg næring også... Noen som har tips til hva jeg kan gi han som også er lett for magen? Følger så klart veterinærene råd om foret jeg ble anbefalt men, når han ikke spiser dette så må da andre matvarer fungere? Tusen takk for alle svar❤️

Anonymkode: 9fc1e...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikke bekymret meg for mye for det. Har du appetitt når du har omgangssyke? Hunden min har hatt flere omganger med dårlig mage opp igjennom, og da spiser han ikke. Men så blir han frisk og appetitten, lekenheten og energien er på plass igjen. God bedring til voffsen.

Anonymkode: 7c8a2...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrlegen anbefalte oss å blande inn noe snadder vi visste magen taklet fint med spesialfôret da vår hadde en runde med magekatarr. Vi gjemte noen små biter med ost mellom kulene, og da gikk det ned på høykant. Fikk også beskjed om å bytte tilbake når hun var frisk dersom spesialfôret ikke var noe særlig. Etter en ukes tid med canikur og spesialfôr var det slutt på oppkast og rumperaketter utover stuegulvet, og en furten voffs kunne begynne å trappe forsiktig over på det gamle fôret igjen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...