Gå til innhold

Dere som har tattoo på håndleddet...


Gjest questioner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plasseringen har da ikke noe med prisen å gjøre... 

Anonymkode: b76f6...aea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også si at du ikke kommer til å få noe ca pris av å spørre her. Det kommer helt an på stedet du drar til, hvor stor tatoveringen skal være og hvor mange detaljer den har. Jeg betalte 1200 kr, men det kan fint hende at du må betale enten 500 kr eller 1700 kr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest questioner
4 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Kan også si at du ikke kommer til å få noe ca pris av å spørre her. Det kommer helt an på stedet du drar til, hvor stor tatoveringen skal være og hvor mange detaljer den har. Jeg betalte 1200 kr, men det kan fint hende at du må betale enten 500 kr eller 1700 kr. 

Skjønner - takk! Jeg har egentlig bare lyst på ett kort navn (8 bokstaver)... Gjorde det veldig vondt å ta på håndleddet? Det er tross alt min første tatovering 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, questioner skrev:

Skjønner - takk! Jeg har egentlig bare lyst på ett kort navn (8 bokstaver)... Gjorde det veldig vondt å ta på håndleddet? Det er tross alt min første tatovering 😅

Nå mener jeg ikke å skremme deg altså, men jeg har 12 tatoveringer og synes håndleddet var nest vondest. Men som sagt, jeg har en liten tatovering der. Det var fort ferdig, og gjorde ikke så vondt i etterkant heller. Tenk på resultatet etterpå, så går det nok fint.

Endret av Nightcrawler
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, questioner skrev:

Skjønner - takk! Jeg har egentlig bare lyst på ett kort navn (8 bokstaver)... Gjorde det veldig vondt å ta på håndleddet? Det er tross alt min første tatovering 😅

Jeg sendte bilde og forklaring av det jeg ønsket meg, også fikk jeg en prisantydning, så det kan være lurt om du bekymrer deg for prisen! Jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt, men jeg har en veldig liten tatovering (to poter og et hjerte, tar opp kanskje 1/3 av håndleddet) - men smerteterskel spiller nok også en stor rolle i dette. Uansett synes jeg det var verdt det, smerten er midlertidig, mens resultatet er permanent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge tatoveringene mine kostet 500 kr mer enn jeg fikk vite på forhånd (selv om ingen av de tok lengre tid enn antatt). Min erfaring er at tatovørene tar til seg ekstra penger. Er jo ikke kult å prute ned prisen når du står der nytatovert. Uansett, vil tro at en liten tatovering ikke vil koste deg mer enn 1500 kr.

 

Det gjorde kjempevondt, var en god 10/10 på smerteskalaen. Hvor det er større andel av fett under huden var ikke særlig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, questioner skrev:

Skjønner - takk! Jeg har egentlig bare lyst på ett kort navn (8 bokstaver)... Gjorde det veldig vondt å ta på håndleddet? Det er tross alt min første tatovering 😅

Jeg husker ikke prisen på min for er vel 14 år siden,men hva smerte angår kjente ikke jeg så mye. Men det skal sies at jeg har høy smerteterskel og tatovøren var litt sjokkert over at jeg ikke dro en enste mine for håndledd er vist en av de vondeste stedene fordi huden er så tynn

Anonymkode: c87cc...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Verden skrev:

Begge tatoveringene mine kostet 500 kr mer enn jeg fikk vite på forhånd (selv om ingen av de tok lengre tid enn antatt). Min erfaring er at tatovørene tar til seg ekstra penger. Er jo ikke kult å prute ned prisen når du står der nytatovert. Uansett, vil tro at en liten tatovering ikke vil koste deg mer enn 1500 kr.

 

Det gjorde kjempevondt, var en god 10/10 på smerteskalaen. Hvor det er større andel av fett under huden var ikke særlig vondt.

«10/10 på smerteskalaen» ? 🤔

Du har ikke født, skjønner jeg 🙈

Betalte 600,- for hver av tatoveringene på håndleddene, for ca. 15 år siden. Kjente det knapt da de tatoverte. 

Anonymkode: 6f8ec...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kostet 2500. Dekker halve undersiden av underarmen, så er større enn den du planlegger. Det vondeste var helt nederst mot håndflaten når nålen går over sener. Ellers gjorde det ikke vondt. Tok to og en halv time. 

Din kan vel ta mellom 15 til 20 minutter. Pris vil jo avhenge av tatovør, hvor i landet og hvilket studio. Alt fra 500 til 1500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Betalte 800. Ikke så veldig stort motiv og bare vanlig svart. Hvor vondt deg gjør avhenger av deg som person, hvor høy smerteterskel du har og hvordan du takler smerter.. Jeg synes ikke det var vondt, kjente ingenting når jeg tok på håndleddet. Har en stor på låret også, men synes ikke den heller var noe særlig vond. Kjente litt helt på slutten, men da hadde jeg holdt på i 3,5 time, så huden var sår og sensitiv. 

Anonymkode: 53662...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...