Gå til innhold

Smerter uten grunn

Fremhevede innlegg

Gjest Pulchra
Skrevet

Heisann, bare tenkte å skrive litt om et problem jeg har, de senere årene har jeg hatt mye smerter i kroppen, er sånn smerter som er der hele tiden innvendig på en måte, var hos legen for det, men han fant ingenting, er frisk mener han, over tid så bygger disse smertene seg opp også så jeg bare nesten bare ligger der og vrir meg i ubehag, er det flere som har opplevd noen lignende? Er 35 år gammel nå, spiser sunt og trener jevnlig, har nok innsett at jeg bare må leve det med, jeg ringte legevakten en gang om det, men blir bedt om å gå til fastlegen igjen bare og da man må mase og mase i lang tid antar jeg, så jeg har ikke orket å gjøre det ennå

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, Pulchra skrev:

Heisann, bare tenkte å skrive litt om et problem jeg har, de senere årene har jeg hatt mye smerter i kroppen, er sånn smerter som er der hele tiden innvendig på en måte, var hos legen for det, men han fant ingenting, er frisk mener han, over tid så bygger disse smertene seg opp også så jeg bare nesten bare ligger der og vrir meg i ubehag, er det flere som har opplevd noen lignende? Er 35 år gammel nå, spiser sunt og trener jevnlig, har nok innsett at jeg bare må leve det med, jeg ringte legevakten en gang om det, men blir bedt om å gå til fastlegen igjen bare og da man må mase og mase i lang tid antar jeg, så jeg har ikke orket å gjøre det ennå

Fibromyalgi, kanskje? Jeg hadde bedt legen henvise meg til spesialist på dette feltet.

Anonymkode: d6b87...a64

Gjest Pulchra
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fibromyalgi, kanskje? Jeg hadde bedt legen henvise meg til spesialist på dette feltet.

Anonymkode: d6b87...a64

Hm okei, virker litt søkt kanskje, men jeg kan da prøve, takker så mye for støtten

Skrevet

Jeg syns også du skal utredes videre. Kan fort være fibromyalgi eller lignende, og er greit å få en diagnose på det. Uansett må du utelukke andre ting som kan gi smerter :)

Anonymkode: 8fb04...ac0

Skrevet

Jeg tenker at du iallefall ikke bare skal la det være slik, du har smerter av en grunn. Og du må utredes, dessverre er det slik at hvis man skal komme noen vei her så må man gå gjentatte ganger til lege for å "klage" for å blir henvist videre. 

Skrevet

Jeg krevde å bli tatt blodprøver av. Slo ut på revmatisk og er nå under utredning. 

Anonymkode: 2d3a4...7b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...