Gå til innhold

Å matche med samme person igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette har jeg opplevd flere ganger på Tinder. Jeg har sendt melding til vedkommende uten å gå svar. Sletter innimellom Tinder, men lager meg ny konto senere. Da matcher jeg med samme person igjen, som ikke svarte meg. Jeg skrev ny melding som ikke ble besvart. Nå har jeg matchet igjen med en jeg tidligere har skrevet melding til uten å få svar. Har lyst å få i gang en samtale (er en bekjent btw), men frister lite å sende først nå. Hva er poenget med å høyresveipe meg gjentatte ganger om de ikke vil snakke?

Anonymkode: f5dcf...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere aktive tråder om akkurat det samme nå. Noen sier at menn har blitt passive fordi de har skrevet først til så mange damer som ikke har svart. Noen sier det er fordi så mange bare sitter og sveiper av kjedsomhet/vane og ikke egentlig ønsker flørt og forhold. 

Jeg aner ikke, men jeg har opplevd det samme selv. Det som er et godt råd er å ikke stresse. Han som ikke sender deg melding akkurat i dag, dater kanskje en annen eller er veldig opptatt nå. Men det kan hende han tar kontakt med deg om et par uker. I mellomtiden lar du matchen ligge og møter andre. Eller så gjør du som meg, rydder opp med jevne mellomrom og fjerne alle "døde" matcher.

Anonymkode: 7894f...719

Skrevet

Menn høyresveiper alle / de fleste, og sorterer først når de får en like (dvs match). Denne fremgangsmåten fungerer best for menn, så da blir det sånn.

Hvis du prøver deg på noen og de ikke engang svarer, så er de ikke interessert. Enkelt og greit, og du kan bare gå videre og prøve deg på noen andre. Det er jo slik det er for alle.

Anonymkode: 1cd97...23a

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er en bekjent, hvorfor er det en magisk sperre ved Tinder? Kan du ikke bare ringe, sende sms, eller troppe opp på døra?  Bli ferdig med all tvil i en fei. 

Anonymkode: 47311...91e

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Hvis jeg ikke har fått svar så gidder jeg ikke å matche med samme person igjen. Regner med at de er sånn som trykker liker på alle damer, men svarer/skriver kun til de som de er interessert i. Det er dessverre sånn det er på Tinder. 

Som dame får man mange matcher lett, men å få svar/melding er det nok varierende hva man får utfra hvor attraktiv man er. 

Jeg har matchet med en person 3 ganger og skrevet med han alle de gangene, men han har sluttet å svare alle gangene. Skjønner ikke hvorfor jeg gadd, men må innrømme at siste gang matchet jeg for å se om han kom til å skrive til meg enda en gang. 

Endret av TheCatLady
Skrevet
1 minutt siden, TheCatLady skrev:

Hvis jeg ikke har fått svar så gidder jeg ikke å matche med samme person igjen. Regner med at de er sånn som trykker liker på alle damer, men svarer/skriver kun til de som de er interessert i. Det er dessverre sånn det er på Tinder. 

Som dame får man mange matcher lett, men å få svar/melding er det nok varierende hva man får utfra hvor attraktiv man er. 

Jeg har matchet med en person 3 ganger og skrevet med han alle de gangene, men han har sluttet å svare alle gangene. Skjønner ikke hvorfor jeg gadd, men må innrømme at siste gang matchet jeg får å se om han kom til å skrive til meg enda en gang. 

Det samme gjør jeg. Det morsomme med hun ene er at hun fortsetter tråden der vi slapp sist for så slette meg igjen etter en stund. Nå synes jeg det bare er morro å se hvor ferden hennes går. 😂

Gjest TheCatLady
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det samme gjør jeg. Det morsomme med hun ene er at hun fortsetter tråden der vi slapp sist for så slette meg igjen etter en stund. Nå synes jeg det bare er morro å se hvor ferden hennes går. 😂

Merkelig. Skjønner ikke greia :) Sist gang skrev han i det minste "takk for sist" så er tydelig at han husker meg, men slutter alltid å svare og jeg gidder ikke å mase på folk som ikke svarer. 

Skrevet
3 minutter siden, TheCatLady skrev:

Merkelig. Skjønner ikke greia :) Sist gang skrev han i det minste "takk for sist" så er tydelig at han husker meg, men slutter alltid å svare og jeg gidder ikke å mase på folk som ikke svarer. 

Tror det er mere tidsfordriv om de ikke sonderer terrenget. Hun til meg er ikke en type som farer rundt heller. Hun var faktisk ei flott dame, men så langt borte likevel mtp. denne matchingen og slettingen gang på gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...