Gå til innhold

Folk tror jeg er av den utroe typen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fått spørsmål med tiden om jeg noen gang har vært utro. Og det har jeg aldri vært! 🙌🏻

Men svaret jeg får tilbake er «NEI det tror jeg IKKE på!» 

Jeg står fortsatt på mitt, men folk sier slik jeg oppfører meg så tror de jeg er største hora, uansett om jeg er i forhold eller ikke. 

Jeg er jo nå singel, og vært det de siste 5 årene. Har vært i 2 forhold, begge varte i 2 år. Jeg er 30 år. Jeg er singel og koser meg med det! Jeg elsker å være ute å flørte på byen, men jeg liker ikke ta med folk hjem for knull. Knuller kanskje bare 2-3 ganger ila 1 år 🙈 

Er veldig irriterende at folk tror jeg er ei utro hore, og ikke er interesserte i å høre om hvordan jeg egentlig er, de vil bare dømme meg på hvordan ting ser ut på avstand.. Til og med godt bekjente! de som kjenner meg godt bare ler når folk kommer å sier slikt til meg, for de vet hvor langt unna sannheten det er.

Men det er irriterende å ofte blir spurt om jeg noen gang har vært utro, når de tydelig har sin egen mening om det og ikke er interesserte i å høre hva jeg har å si!!

Anonymkode: fc0c6...8ef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan og hvorfor havner du opp i sånne samtaler? Be dem holde kjeft,  eller spørre eksen din. 

Anonymkode: df3f4...03d

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan og hvorfor havner du opp i sånne samtaler? Be dem holde kjeft,  eller spørre eksen din. 

Anonymkode: df3f4...03d

Jeg aner ikke 🙄 Er bare at man prater om alt og ingenting, også kommer spørsmålet. Ja skal be de spørre eksen min neste gang 😂🙌🏻 Ts

• Liker 2
Skrevet

Tror egentlig at du er det jeg da

Anonymkode: 8b1d8...b98

• Liker 1
Skrevet

Har du ligget med mange? Det er lett å tro slikt da, selv om man er lojal. Selv møtt på slike fordommer, f.eks at jeg virker som om jeg ikke vil ha noe forhold og at jeg ikke kommer til å klare forholde meg til en mann. Hvis du har ligget med mange og vil slippe å høre fordommer, hold det hemmelig. Man har heller ikke noe krav på å vite hvor mange man har ligget med.

TS, bare kos deg :tongue: De som tror dette om deg, eller mistenker deg for slikt - er ikke viktig i livet ditt. Livet er for kort til å være omringet av dårlig energi. 

Anonymkode: 401c0...60e

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ligget med mange? Det er lett å tro slikt da, selv om man er lojal. Selv møtt på slike fordommer, f.eks at jeg virker som om jeg ikke vil ha noe forhold og at jeg ikke kommer til å klare forholde meg til en mann. Hvis du har ligget med mange og vil slippe å høre fordommer, hold det hemmelig. Man har heller ikke noe krav på å vite hvor mange man har ligget med.

TS, bare kos deg :tongue: De som tror dette om deg, eller mistenker deg for slikt - er ikke viktig i livet ditt. Livet er for kort til å være omringet av dårlig energi. 

Jeg har ligget med 16 stk. Altså toppen 3 stk ish i året mens jeg har vært singel de siste 5 årene. Jeg syntes ikke det er så slutty eller horete jeg da 🤷🏼‍♀️
I hele 2020 har jeg bare hatt sex en gang 😂 

ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ligget med 16 stk. Altså toppen 3 stk ish i året mens jeg har vært singel de siste 5 årene. Jeg syntes ikke det er så slutty eller horete jeg da 🤷🏼‍♀️
I hele 2020 har jeg bare hatt sex en gang 😂 

Spør om de som lurer på om du har vært utro osv, om de er saft. Og hvis de sier nei, svar med "så ikke bland deg"😘

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror egentlig at du er det jeg da

Anonymkode: 8b1d8...b98

Var det et mislykket forsøk på å være morsom?

Anonymkode: fe177...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...