Gå til innhold

Ekstremt trøtt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig trøtt over en lengre periode nå, kan sove 16 timer og fortsatt føle meg trøtt. Fikk påvist D-vitamin mangel. Har tatt D-vitamin nå en mnd uten effekt. Noen som har noen tips til andre typer tilskudd jeg kan ta? Har jo ikke noe liv nå 😅😴😴😴😴 Går bare og gjesper å er i halvsvime både på jobb og hjemme. 

Anonymkode: 8af10...dfc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor dose tar du?

Anonymkode: eab5f...239

Skrevet

Har også alvorlig d-vitamin-mangel men er ikke trøtt..

Anonymkode: 8a85a...994

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor dose tar du?

Anonymkode: eab5f...239

Står 3200 IE på boksen

Skrevet

Trenger ikke være d-vitamin mangel som er årsaken til at du er trøtt. Uansett om du har mangel så burde du fått d vitamin på resept for å få op nivået tilstrekkelig. Jeg hadde veldig lavt nivå av d-vitamin og fikk en 3 måneders kur med Divisun på resept. Etter 3 måneder hadde jeg gode nivåer. 

Anonymkode: 863c0...83f

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært veldig trøtt over en lengre periode nå, kan sove 16 timer og fortsatt føle meg trøtt. Fikk påvist D-vitamin mangel. Har tatt D-vitamin nå en mnd uten effekt. Noen som har noen tips til andre typer tilskudd jeg kan ta? Har jo ikke noe liv nå 😅😴😴😴😴 Går bare og gjesper å er i halvsvime både på jobb og hjemme. 

Anonymkode: 8af10...dfc

Det k a n  være noe med stoffskiftet ditt. Viste det for høyt eller for lavt? Har du for lavt blir du skikkelig trøtt da også, det ble jeg. Men om det kun var d vitaminmangel, kan det hende at kroppen må få litt tid på seg til å få det jevnet ut igjen.

Skrevet

Har opplevd det samme. Jeg hadde også veldig lavt D-vitamin-nivå, men synes ikke det hjalp noe på formen etter at det kom opp på bra nivå heller. Men har nå funnet ut at jeg har veldig lavt oksygenopptak om natta. Om du f.eks snorker eller lider av søvnapné så blir man trøtt og sliten. Man våkner ofte med hodepine også. Jeg skal få oksygenmaske om natta og håper at det vil hjelpe.

Anonymkode: 075fd...4db

• Liker 1
Skrevet

Gå til legen igjen du.

Anonymkode: 2ac54...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...