Gå til innhold

Hvor mange dates før eksklusivitet ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er vanlig? 

Anonymkode: 47d35...716

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dater jo ikke en fyr som ligger rundt med andre mens vi holder på. Så... en.

Har aldri vært noe problem, alle menn jeg har datet i mitt liv har ønsket eksklusivitet fra dag en.

Anonymkode: 3f7c8...8f4

• Liker 9
Skrevet

Jeg er kvinne og ønsker ikke eksklusivitet før vi faktisk er kjærester. Ønsker å ha mange muligheter åpne, man vet jo aldri hva som kan skje. 

• Liker 4
Skrevet

Eksklusivitet fra man ligger sammen. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at når jeg har møtt en person sånn 4-5 ganger, da bør han ikke møte andre. Hadde jeg vært ute med venninner og sett at han satt på date på en restaurant, hadde jeg blitt skikkelig såret men også gjort det slutt.

Og absolutt når vi har begynt å ligge sammen, og det er for min del kanskje rundt 5-6 dater.

Men: Dette må kommuniseres! Det er på ingen måte en selvfølge.

Anonymkode: 3ed83...3bc

• Liker 4
Skrevet

Ihvertfall fra man har hatt sex sammen første gang, om det skjer på første eller tjuende date er knekkende likegyldig. Synes det burde være rimelig innlysende. Men det er klart det er forskjell på en skikkelig date der man har kommunisert endel på forhånd og å bare møtes for å ha sex også da.

Anonymkode: 599ee...38a

• Liker 4
Skrevet

I utgangspunktet tenker jeg at om du bestemmer deg for at du vil møte noen igjen bør du ikke møte noen andre. Om du skal ha tilfeldig sex tenker liker i alle fall jeg best at det skjer a) på byen, b) fest eller c) første møte. Kan egentlig ikke komme på at jeg har ligget med noen igjen etter jeg har ligget med noen andre, mer et unntak av en ex jeg møtte igjen over et år siden vi slo opp. Synes det er greiest sånn, en dame er nok strev.

Skrevet

Én. Er ikke interessert i å bruke tid på en som bruker tid på andre samtidig.

Anonymkode: 7df63...6ad

• Liker 2
Skrevet

Holder lenge med én av gangen, orker ikke parallelldating.

• Liker 2
Skrevet

Ingen. 

Anonymkode: 8c473...736

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater jo ikke en fyr som ligger rundt med andre mens vi holder på. Så... en.

Har aldri vært noe problem, alle menn jeg har datet i mitt liv har ønsket eksklusivitet fra dag en.

Anonymkode: 3f7c8...8f4

Dette, om daten klaffer og vi skal treffes flere ganger? Da roter jeg aldri med noen andre før det forholdet er avklart. Alt annet ender neppe bra, og det handler om moral for min del.

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, Mona123 skrev:

Jeg er kvinne og ønsker ikke eksklusivitet før vi faktisk er kjærester. Ønsker å ha mange muligheter åpne, man vet jo aldri hva som kan skje. 

Ja men da viser du jo at du faktisk ikke er så interessert, at du vil ha 4 andre dører åpne og muligheter for å stikke av i alle retninger. Utrolig dårlig forutsetning for å skape en relasjon, trygghet og tillit. Hvor dårlig tid har man da! Når man ikke kan ta de få ukene det faktisk gjelder til å sjekke ut en relasjon man er interessert i ? Hadde jeg oppdaget at en date holdt på med andre samtidig som meg? Farvel hadde jeg sagt uten å nøle, da hadde jeg fått det svaret jeg trengte.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge man har tenkt å møtes igjen bør man være eksklusive.

Hadde ikke giddet å date ei igjen som datet en annen etter vår første date.

Anonymkode: d78d2...fc3

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, Antiviruset skrev:

Ja men da viser du jo at du faktisk ikke er så interessert, at du vil ha 4 andre dører åpne og muligheter for å stikke av i alle retninger. Utrolig dårlig forutsetning for å skape en relasjon, trygghet og tillit. Hvor dårlig tid har man da! Når man ikke kan ta de få ukene det faktisk gjelder til å sjekke ut en relasjon man er interessert i ? Hadde jeg oppdaget at en date holdt på med andre samtidig som meg? Farvel hadde jeg sagt uten å nøle, da hadde jeg fått det svaret jeg trengte.

Da er vi forskjellige og har forskjellige erfaringer. 

Jeg gjorde samme tidligere i livet, og det var ikke noe for meg. Følte meg endre opp med menn som var tiltaksløse og det tok laaaang tid før jeg fant kjærestemateriale. De menn jeg dater nå vet at jeg ikke er eksklusiv, viser seg fra sin beste side og er veldig på for å finne ny dato for møtes. Jeg ser ikke helt problemet med å date flere, det er fult mulig å bli kjent med flere samtidig og skape en relasjon. Vi kan feks bli kjent og være venner med flere samtidig, og jeg har samme tanke om potensielle kjærester. Jeg selv hadde vært ok dersom de jeg datet traff andre kvinner. Det gjør faktisk de litt mer interessant i mine øyne, for hvis de vil være min kjæreste vet jeg faktisk at jeg var den beste kandidaten i deres øyne og ikke bare beste der og da. 

Må nevnes at jeg av denne grunn ikke har sex med noen av de jeg dater med. Det er noe jeg kun vil gjøre med faktisk kjæreste. Et forsiktig kyss er det eneste de får, og det vet alle jeg dater og er helt ok med det. 

Skrevet

Kun en av gangen. Hadde aldri datet en kvinne som datet flere menn samtidig.

Anonymkode: de861...25f

• Liker 1
Skrevet

Så mange dates det tar før hun tar opp at hun vil være eksklusiv. 

Skrevet

En til to dater.

Anonymkode: 3768c...844

Skrevet
På 18.10.2020 den 6.25, Mona123 skrev:

De menn jeg dater nå vet at jeg ikke er eksklusiv, viser seg fra sin beste side og er veldig på for å finne ny dato for møtes.

wow, høres ut som det man bare ser på film...   hadde vært en drøm å oppleve noe sånn. Heldige deg :)

Anonymkode: 732b2...2a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...