Amatariel Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Lurer på å kjøpe trådløse øredingser - av type airpods. Bare at jeg liker Samsung-produkter. Leser at det finnes noe som heter Samsung Galaxy Buds. Er det noe å anbefale? Finnes det noen alternativer som f.eks er gode, men rimeligere i pris?
powerpuffen Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har airpods og samboer har galaxy buds. Jeg har testet begge. Den eneste forskjellen mellom disse er at støydempingen er bedre på airpods, selv om støydempingen på budsene er relativt god den også. Om du liker samsung-produkter, så blir du å elske Galaxy buds. PS: Jeg får ikke til å tilkoble galaxy buds til Iphone - men med PC/samsung-produkter er det tilnærmet sømløst. 1
Gjest Albbas Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Supra Nero TX er veldig gode i forhold til pris, hvis du vil ha noen rimelige (under tusenlappen). Ellers fin oversikt her: https://www.tek.no/samletest/i/lAe8l7/traadloese-oerepropper-2020
emlia Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 Har en av de første generasjonene med buds. Elsker lyd, støydemping ogslikt, men de er litt store for mine ører. Blir ikke helt optimalt, og litt vondt over tid. Mulig de senere utgavene er bedre 👍😀 1
powerpuffen Skrevet 17. oktober 2020 #5 Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, emlia skrev: Har en av de første generasjonene med buds. Elsker lyd, støydemping ogslikt, men de er litt store for mine ører. Blir ikke helt optimalt, og litt vondt over tid. Mulig de senere utgavene er bedre 👍😀 Dette er veldig sant! Air budsene er veldig store. for meg hjalp det å ta ut gummidelen på baksiden og bytte med noen av de mindre som følger med
emlia Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 3 minutter siden, Sprinkle skrev: Dette er veldig sant! Air budsene er veldig store. for meg hjalp det å ta ut gummidelen på baksiden og bytte med noen av de mindre som følger med Det har jeg ikke tenkt på 🙈 trodde det var like størrelser, bare ekstra. Må prøves 😂
powerpuffen Skrevet 17. oktober 2020 #7 Skrevet 17. oktober 2020 3 minutter siden, emlia skrev: Det har jeg ikke tenkt på 🙈 trodde det var like størrelser, bare ekstra. Må prøves 😂 Det finnes ulike størrelser, samt noen gummiringer uten «stilk» bakpå. Jeg liker best de små ringene som ikke skraper i ørene 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå