Kemila Skrevet 19. oktober 2020 #21 Skrevet 19. oktober 2020 Mine favoritter er Troll, Una og Jonathan🤩
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #22 Skrevet 19. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om de fleste ikke synes Egon er noe særlig bra, så blir folk som regel imponert om jeg tar dem med i Egon på Tyholt tårnet og de kan se utsikten over Trondheim. Derfor anbefaler jeg det stedet for turister. Vil du ha ordentlig pizza vil jeg heller anbefale Grano, Una og Olivia. Der får du veldig god pizza kontra Egon sin. Anonymkode: fdbe9...34f Enig i dette her egentlig. Veldig flott nå som det er mørkt og Trondheim lyser opp byen. Anonymkode: c79dc...36f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #23 Skrevet 19. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke. Der tar du veldig feil. Egon ville ikke jeg ha kalt for en restaurant. Det er et spisested, ja. Men restaurant ser jeg på som mye bedre enn det. Akkurat som Burger King og Mac Donalds, bortsett fra at McDonalds er hakket verre. De serverer muk! Fatter ikke at folk går dit heller. Det er mange fine restauranter i Trondheim som ikke er hipsterplasser, som du kaller det 😜 Anonymkode: 2b5fc...075 Det spiller jo ingen rolle hva du mener, både Egon, Burger King og MacDonalds er matrestuaranter. Anonymkode: c79dc...36f
anepane85 Skrevet 19. oktober 2020 #24 Skrevet 19. oktober 2020 Troll, Frati, Brasseriet på Britannia(helt ok priset) og Kraft bodega. For god lunsj anbefales Hevd, Grano og la border 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #25 Skrevet 19. oktober 2020 Dagens treretter på to rom og kjøkken er en god deal Anonymkode: 945ad...090
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå