Gå til innhold

Anbefal meg et sted

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og samboeren min skal til syden i sommer, men hvor? Har du et sted å anbefale? Helst ikke veldig dyrt, fordi vi er litt på sparebluss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) TENERIFE! Men du må bo i Playa de Las Americas, eller Los Cristianos...

Her er det helt greit å reise uspesifisert.. Bare fine hoteller der...

Også masse hyggelige restauranter... Ganske romantisk sted...

Syns hvertfall jeg:-)

God ferie....

Skrevet

Skiathos! Har også sett at det ofte er billige restplasser dit.

Er en kjempefin øy, med mange fine strender!

Gjest Gjest
Skrevet
:) TENERIFE! Men du må bo i Playa de Las Americas, eller Los Cristianos...

Hvorfor i alle dager må man det?

Vi var på Tenerife (uspesifisert) og havnet på en kjempesøt liten by på nordsiden av øya, Puerto de la Cruz.

En dag tok vi en tur ned til Playa de Las Americas.. og vi var sjeleglade for av det ikke var der vi bodde.. Masete og veldig turistifisert..

Etter min mening er Puerto de la Cruz plassen å dra om du skal til Tenerife

Gjest Gjest_mixelite_*
Skrevet
Jeg og samboeren min skal til syden i sommer, men hvor? Har du et sted å anbefale? Helst ikke veldig dyrt, fordi vi er litt på sparebluss.

Chios! Du kommer dit med World Travellers www.wtn.no for en veldig billig penge om du reiser neste lørdag som er deres siste avreisedato. Ellers har Lilleput Reiser turer dit til ut i oktober. www.lilleput.no

God tur!

Skrevet
Vi var på Tenerife (uspesifisert) og havnet på en kjempesøt liten by på nordsiden av øya, Puerto de la Cruz.

En dag tok vi en tur ned til Playa de Las Americas.. og vi var sjeleglade for av det ikke var der vi bodde.. Masete og veldig turistifisert..

Samme med oss. Bodde i Puerto de la Cruz og reiste litt rundt. Var veldig fornøyd med at vi bodde der vi bodde.

Skrevet

Jeg var på Lefkas tidligere i sommer og den øya skal visst være en av de billigste greske øyene å feriere på. Koselig var det der også.

Skrevet (endret)

Kroatia!

Fantastisk flott land med utrolig flotte øyer, klart vann, hyggelige mennesker etc. Billig er det også. Dere kan leie bil og loffe rundt på øyene, evt. leie en scooter hver. Det går ferjer stort sett hele tiden og disse har stor kapasitet.

Jeg har vært der to år på rad nå og kan varme anbefale deg det, men hold deg litt unna de største turistfellene på øyene. Det går direktefly til Split og Dubrovnik fra flere byen i Norge.

Lykke til!

Endret av ~Bilbao~
Skrevet

tyrkia alanya,fin plass som har alt.og det er billig

tunisia veeeldig billig brukte 1500kr på en uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...