AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Jeg har tatt quetapin i en mnd nå snart, og tenkte det er snart på tide og ta en tur eller et par glass. Neida jeg må ikke, men jeg har lyst. Skjønner jo at jeg ikke trenger quetapin den kvelden, da jeg sovner like fint på alkohol. Men lurer allikevel på om noen har erfaringer med og drikke når du tar det regelmessig? Eller er den helt ute iløpet av dagen, så det ikke har noe og si? 😅 Takk for svar. Anonymkode: 0e460...daa Delryddet for medisindosering. _popcorn_, mod Endret 17. oktober 2020 av _popcorn_
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Halveringstid er 7 timer etter inntak av quitapin. Anonymkode: d8496...344
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Det anbefales ikke, og jeg vet hvorfor: bakrusen dagen derpå blir ganget med 10.. Anonymkode: 22415...8a0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Åja, så nå at du skrev regelmessig... jeg tar de for å sove på kvelden 🙈 men som en over her skrev, tar du de på morningen så er det sikkert ikke sååå stress... Men husk at det skal gå en del timer fra du tar quetapine til første pils/drink! Anonymkode: ed355...0be
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ta dem og drikke alkohol når det er opplagt at kroppen ikke tåler det? Det er selvmishandling du utsetter deg for. Anonymkode: bfb65...11a Det finner man ikke ut før man har prøvd. Og når man bare tar en drink eller to så regner man ikke det som drikking. Typ velkomstdrink feks. Enkelte medisiner går dårlig overens med alkohol selv om det er lite. Anonymkode: 22415...8a0
_popcorn_ Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 Ryddet for dosering av medisiner, og svar til det. _popcorn_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå