AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Fikk plutselig mensen selv om jeg går på p piller og ofte hopper over. Blødningene varte ca en uke, hadde en del smerter i starten og heftig blødning men dette ble etter en stund lettere og mer lyst i fargen. Blødningen har stoppet men begynner igjen etter jeg har hatt sex. Kan også kjenne på mens lignende smerter helt plutselig. Jeg tenker kanskje selv at det kan være p pillene, at jeg kanskje bedre hatt en pause. Eller så tenker jeg stress, har vært en god dose stress i det siste. Noen tanker? Anonymkode: cddb4...d27
rinne Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Når du går på p-piller er det ikke ekte menstruasjon du har ved opphold av piller. Det er en blødning som er resultat av en «falsk» syklus man skaper for kroppen. Det er ikke farlig å hoppe over denne blødningen, det kan du gjøre så mange ganger på rad du vil. Men etterhvert vil kroppen ofte skape en blødning likevel, og da litt «ut av det blå». Det kan derfor være lurt å ikke hoppe over hver gang, men «slippe opp» en gang innimellom når det passer seg. Så slipper du at blødningen kommer i en ubeleilig periode!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå