AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg sliter med holdningen at hvis noen gjør noe feil så føler jeg innvendig at denne personen er dum eller ikke er like smart som meg. Nå vet jeg rasjonelt at en personen er ikke feilfri og at en person kan ha mye kunnskap om et felt og lite om et annet, men det fjerner ikke den automatiske følelsen og jeg ønsker å endre på det. Noen som har råd? Jeg har mest sannsynligvis fått det av foreldrene mine som kritiserer alle for de minste feil. Jeg ønsker ikke å bli det samme, men følelsen dukker opp automatisk! Anonymkode: 37991...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med holdningen at hvis noen gjør noe feil så føler jeg innvendig at denne personen er dum eller ikke er like smart som meg. Nå vet jeg rasjonelt at en personen er ikke feilfri og at en person kan ha mye kunnskap om et felt og lite om et annet, men det fjerner ikke den automatiske følelsen og jeg ønsker å endre på det. Noen som har råd? Jeg har mest sannsynligvis fått det av foreldrene mine som kritiserer alle for de minste feil. Jeg ønsker ikke å bli det samme, men følelsen dukker opp automatisk! Anonymkode: 37991...5d6 Stakkars venner/kollegaer/familie rundt deg.. Eventuelt kjæreste og barn.. Fint at du ønsker å gjøre noe med det, og det hadde jeg om jeg var deg prøvd å fått hjelp til snarest. Må være utrolig slitsomt å ha det slik for din egen del og Anonymkode: 85b69...96b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå