AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Hei! Er student og har flyttet til en ny by fra et mindre sted. Jeg lurte på om det er et offentlig tannlegekontor man «tilhører», på samme måte som fastlege? Eller kan jeg ringe et hvilket som helst tannlegekontor og få time? Anonymkode: 5c9fa...973
spinnwild Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Til vanlig tar de fleste imot selv om man ikke "hører til", avhengig av tilgjengelige timer selvfølgelig. MEN pga korona er det mange som ikke gjør dette (min gjør iaf ikke dette, men vet ikke om det gjelder alle). Du tilhører den nærmeste offentlige tannlege etter folkeregistrert adresse.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Så lenge du er over 20, hører du ikke til noen offentlig tannlege. Den offentlige tannhelsetjenestens oppgaver er å ivareta tannhelsen til barn og unge mellom 0-20 år, psykisk utviklingshemmede, sykehjemspasienter/pasienter med hjemmesykepleier, rusmisbrukere i behandling, innlagte psykisk syke og innsatte i fengsel. Alle «vanlige» voksne over 20 har ikke krav på behandling offentlig, men bør finne seg en privat tannlege. Anonymkode: e63da...a4e
Gjest Ezio Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, spinnwild skrev: Du tilhører den nærmeste offentlige tannlege etter folkeregistrert adresse. Nei?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå