Gå til innhold

Pulserende øresus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt «vanlig» øresus lenge,kan leve med det, men fikk i tillegg puls øresus for noen måneder siden i tillegg. Det er utmattende å høre sin egen puls hele tiden, jeg kan også fysisk føle det i øret. Tok CT for å utelukke tette årer i hodet. Så ingenting farlig, men likevel helt forferdelig. Pga corona har det tatt mange mnd å få time på sykehuset. Men skal nå snart. Har noen her vært på Briskeby el Landaasen for opphold? Erfaringer??

Anonymkode: 5eb1a...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med øresus her? 

Anonymkode: 5eb1a...89f

Skrevet

Har øresus, på begge ørene. Men aldri vært hos legen med det. Jeg lever fint slik jeg har det, legger ikke merke til «tv-lydene» like med mindre det er rolig rundt meg, så jeg har det greit.

Jeg har noen dager lyder som skifter frekvens hele tiden nesten i et mønster, de er plagsomme. De dukker som oftes kun opp på dager jeg har hatt mye støy rundt meg.

Har ikke noe annet å komme med, enn at du må prøve å finne en måte å ignorere det. 

Anonymkode: b1ea0...c7b

Skrevet

Har dette jevnlig, og her kommer det alltid rundt samme tid som jeg også har en del vondt i nakke og skuldre. Har aldri dratt til legen med det, men mener å ha lest at det kan komme sammen med nakkesmerter. 

Anonymkode: 3130a...ecf

• Liker 1
Skrevet

Har det selv, men lever tåli greit med det, det var først nå i den senere tid at det var litt plagsomt fordi jeg var litt stressa. Men vet ikke hva det kommer av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...