Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
missmcbeal skrev (Akkurat nå):

Der kom danseerfaringen fra Skal vi danse frem ja, fremdeles føler jeg meg sikker på at det er Jan Gunnar Solli 😅

Jeg tippet han etter program 1 og så gikk jeg over til John Carew. Men nå er jeg tilbake på Jan Gunnar jeg og. 😂

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, missmcbeal said:

Jeg er dønn sikker på at Trollet er Ingeborg Walther. Hører det veldig godt i starten av sangen.

Jeg måtte google navnet, og det første som kommer opp er at hun har hatt en hovedrolle i en teateroppstilling som heter "Trolle" 😅 Aldri hørt henne synge såvidt jeg , synes stemmen minner meg veldig om Ulrikke... Det høres dønn profesjonelt ut iallfall.

Anonymkode: 5a64d...2ee

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg også. 

Anonymkode: 043e0...2d8

Hun vant Drømmerollen i 2008 og det passer med hintene. Og stemmen minner veldig om hennes. 👌🏻

Skrevet

Jeg tror trollet er hun i Keiino.

• Liker 2
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Traktorlesba96 skrev (11 minutter siden):

Trollet er helt klart cess 

Det hørtes ut som Cess på stemmen. Jeg tror også det er henne

Skrevet

Det kan jo være lureri, men.. Jeg synes Elgen ser litt kraftigere ut enn både Madcon-gutta og Jan Gunnar Solli. Marcus Bailey stemmer liksom mer med kroppstypen 😅

• Liker 5
Skrevet

Tror elgen er Tschawe. Bevegelsene hans ligner :klo:

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Nei altså, nå er jeg enda mer sikker på at enhjørningen er Maj Britt

Skrevet

Det kan jo være lureri, men.. Jeg synes Elgen ser litt kraftigere ut enn både Madcon-gutta og Jan Gunnar Solli. Marcus Bailey stemmer liksom mer med kroppstypen 😅

Det er det eneste jeg har bitt meg merke i seg om ikke passer med Jan Gunnar ja, men bedre med Marcus, men som du sier, så kan det også være noe lureri med kostymet.

Skrevet

Var så sikker på at det var John Carew, husker han minnet om en elg når han løp over fotballbanen. 🙈😅

• Liker 1
Skrevet

Hvor er Marcus Bailey fra, stemmer dialekta med Elgen? 

Jan Gunnar er jo fra Arendal så han har vel en veldig avslørende dialekt med tanke på tonefall? 

Anonymkode: 052c2...5cd

• Liker 2
Skrevet

Synes gullfargen på trollet minner veldig om kjolen Ulrikke brukte i mgp, selg om jeg egentlig ikke tror det er henne. 

Men Silje slenger av og til ut at x prosent er enige med diverse navn. Hun har vel ikke nevnt noen av de som har vært riktig tidligere? Det var jo ganske mange som hadde gjettet Vedum uten at hun sa noe (som jeg kan huske)

Skrevet

Er elgen norsk? Han snakker riktig setningoppbyggingsmessig. Feks: sangen jeg vil nå synge. Hilsen norsklektor. Noen som bor i Norgen, men egentlig er fra annet land? Hilsen norsklektor.

Anonymkode: 345f7...7c0

• Liker 1
Skrevet

Jan Gunnar er jo fra Arendal så han har vel en veldig avslørende dialekt med tanke på tonefall? 

Mener han i skal vi danse, snakket temmelig  typisk østlandsk :unsure:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er elgen norsk? Han snakker riktig setningoppbyggingsmessig. Feks: sangen jeg vil nå synge. Hilsen norsklektor. Noen som bor i Norgen, men egentlig er fra annet land? Hilsen norsklektor.

*Ikke riktig

Skrevet
Level up skrev (7 minutter siden):

Den siste sangen til Trollet gjorde meg overbevist om at det er Cess. Stemmen er i alle fall veldig lik, og hintene stemmer godt! Spørsmålet er, er Cess så flink til å synge? Vet hun kan synge, men likevel..

Hun kunne synge veldig bra fra før av, og dem får jo hjelp av sangpedagoger før hver sending, så jeg tror absolutt hun kan være så flink til å synge. Det gir også mening ift at hun sang mye bedre idag enn første sending. Føler ikke at Ulrikke ville hatt den samme fremgangen, da hun er en stabil og erfaren sanger fra før. Mtp at Mia var med og trolig Rypdal (eller en annen artist) så har jeg en gutfeeling på at de ikke har med en tredje artist. 

Anonymkode: d7fda...afa

• Liker 3
Skrevet
Tamsi skrev (1 minutt siden):

Synes gullfargen på trollet minner veldig om kjolen Ulrikke brukte i mgp, selg om jeg egentlig ikke tror det er henne. 

Men Silje slenger av og til ut at x prosent er enige med diverse navn. Hun har vel ikke nevnt noen av de som har vært riktig tidligere? Det var jo ganske mange som hadde gjettet Vedum uten at hun sa noe (som jeg kan huske)

Silje vet ikke hvem som er bak maskene, det er topp hemmelig, så man burde ikke vektlegge det hun sier og ikke.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han snakker vel østlandsdialekt utifra det jeg har hørt. 

Skrevet

Tror at Marcus Bailey er elgen. Har vørt innom John Carew, men holder en knapp på Bailey. 

• Liker 3
Skrevet
missmcbeal skrev (Akkurat nå):

Silje vet ikke hvem som er bak maskene, det er topp hemmelig, så man burde ikke vektlegge det hun sier og ikke.

Jeg vet det, men hun dikter da ikke opp de tallene. De står på kortet eller kommer på øret underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...